فردا وضعیت بررسی برنامه و بودجه در مجلس مشخص می‌شود


یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که فردا نحوه بررسی لوایح بودجه سال ۱۴۰۲ و برنامه هفتم و تقدم و تاخر آن تعیین تکلیف می‌شود.

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جلسه غیرعلنی امروز بیشتر جلسه مشورتی بود چون یکسری اختلافات بین مجلس و دولت است که به رسانه‌ها کشیده و این به صلاح کشور نیست.

وی ادامه داد: باید در این شرایط به مردم پیام وحدت، هماهنگی و همدلی در جهت رفع مشکلات بدهیم نه این‌که پیام تفرقه داده شود این کار خوبی نیست و هر کسی به آن دامن زند، به انقلاب و نظام خدمت نمی‌کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در این راستا فردا مجلس جلسه غیرعلنی خواهد داشت که مشخص شود ابتدا لایحه بودجه یا لایحه برنامه اعلام وصول شود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: طبق قانون، باید اول برنامه هفتم اعلام وصول شود اما باید مجلس شورای اسلامی درباره این مساله به گونه‌ای وضعیت را در داخل خود هموار کند که اول بودجه و بعد برنامه اعلام وصول شود البته که در این صورت برنامه ششم توسعه باید یک سال دیگر تمدید شود چون درغیر این صورت نمی‌توانیم بگوییم که بودجه خلاف برنامه است یا خیر.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا