فرمانده فراجا با خانواده سردارشهید علی برزگرپور در کرمان دیدار کرد


ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی کل کشور با خانواده شهید سردار سرتیپ دوم علی برزگرپور در کرمان دیدار و گفت و گو کرد.

سردار احمدرضا رادان شامگاه ۲۷ اردیبهشت‌ماه در این دیدار اظهار کرد: از اینکه امروز در اینجا هستیم اما علی برزگرپور را در کنارمان نمی‌بینیم ناراحتیم زیرا خودم شخصا روحیه انقلابی گری، جهادی، سلحشوری و شجاعت او را خوب می شناختم.

او افزود: از دست دادن چنین اشخاصی با این روحیه هم برای سازمان، هم برای دوستان و هم خانواده او بسیار سخت است و در این شکی نیست که صبر بر آن نیز سخت است اما توام با اجر و ثواب و مزد الهی است که این یک طرف سکه است و طرف دیگر آن انسان ها و دوستان، پدر، مادر، خواهر، برادر و … می تواند با آن افتخار کند.

رادان با اشاره تاثیر در نظر گرفتن پاداش معنوی شهادت در التیام‌بخشی به داغ شهداء بابیان کرد: علی برزگرپور به واسطه خدمت و قلب صاف و پاکی که داشت، کینه ای از کسی نداشت و خداوند او را انتخاب کرد و در بهترین مقام یعنی شهادت قرارش داد.

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: برای دوستان و خانواده کسانی که مدال شهادت بر سینه آنها می خورد دو اتفاق می‌افتد، اول اینکه حفظ حرمت این مدال کمتر از حفظ حرمت خون شهید نیست و این کار ساده ای نیست اما به ازای صبر برای این مصیبت و به ازای تلاش برای حفظ حرمت، روز قیامت خداوند آن چنان سهمی قرار می دهد که انسان ها از آن سهم خوشحال می شوند و افتخار پیدا می کنند.

به گزارش ایسنا، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این دیدار با یادآوری عملیاتی که شهید برزگر در آن به شهادت رسید، گفت: در این عملیات شش شرور به هلاکت رسیدند.

بنابراین گزارش، شهید سردار سرتیپ دوم علی برزگرپور در سال ۱۳۵۸ در شهر ماهان از توابع شهرستان کرمان متولد و پس از اخذ مدرک کارشناسی، در سال ۱۳۸۰ در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استخدام شد.

شهید برزگر در طول خدمت صادقانه خود در عملیات‌های رزمی متعددی مشارکت فعال داشت و سرانجام در پلیس اطلاعات و عملیات عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان پس از ۲۱ سال خدمت صادقانه در مردادماه ۱۴۰۱ در راستای برقراری امنیت در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح در جاده بم_کرمان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا