فرمانده نیروی دریایی ارتش: اجازه برهم‌خوردن امنیت منطقه را نمی‌دهیم

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات بین‌المللی غواصی عمق ارتش‌های جهان که به‌میزبانی نیروی دریایی راهبردی ارتش در بندر کنارک برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای ایران اسلامی اظهار داشت: فرمانده معظم کل قوا (مدّ ظلّه العالی) با رهنمودهایشان ما را به‌گونه‌ای در مسیر هدایت قرار دادند که بتوانیم به‌عنوان سربازان خالص میهن عزیزمان طلایه‌دار پیام صلح و دوستی باشیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ایران اسلامی سرشار از مردان و زنان برومند، استوار و متعهد به نظام و آرمان‌های اسلامی است، ادامه داد: امروز توانستیم به‌گونه‌ای عمل کنیم که مورد رضایت همگان باشد و این مسابقات نشان از همبستگی ملت‌ها دارد که موجب برقراری صلح و دوستی بر پایه استقامت و مقاومت، استکبارستیز، خودباوری و خودکفایی شده است.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با تأکید بر اینکه ایران اسلامی همواره منادی صلح و دوستی بوده و دست دوستی به ملت‌ها داده است، افزود: مطمئن باشید هیچ‌گاه نخواهیم گذاشت که کشورهایی در قالب ستیزه‌جویانه بخواهند امنیت و آرامش را در منطقه به هم بزنند. ما روی پای خود ایستادیم و امروز به‌عنوان کشوری مستقل از حوزه دریا حفاظت می‌کنیم.

امیر دریادار ایرانی با تصریح اینکه “یکی از پیام‌های این مسابقات اقتدار است”، اضافه کرد: برخی‌ها نمی‌خواهند کشورهای آزاده را کنار هم ببینند و ما تلاش می‌کنیم با ظرفیت‌های موجود، هرساله میزبان رشته‌های مختلف مسابقات ارتش‌های جهان باشیم و کیفیت مسابقات را بالا ببریم. امیدواریم شاهد حضور کشورهای بیشتری برای مسابقات دوره‌های بعدی ارتش‌های جهان در ایران اسلامی باشیم. این سومین دوره است که میزبان این رقابت‌ها هستیم و برای اولین بار در شمال کشور میزبان مسابقات جام دریا هستیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تأکید کرد: امروز وقتی که نیروهای مسلح کشورها کنار هم قرار می‌گیرند پیام خاصی به دشمن می‌دهد، دشمن کوردل، این پیام را به‌خوبی دریافت کن و بدان و بفهم که ملت‌های آزاده با سربلندی، احترام و اقتدار با تو مقابله و تو را بی‌آبرو خواهند کرد.

انتهای پیام/+

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا