فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران: هرگز متوقف نخواهیم شد



ایسنا/خراسان رضوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رهبری فرمودند ارتش از روزهای اول انقلاب، به مراتب انقلابی‌تر، مؤمن‌تر و آماده‌تر است؛ البته که ما به این سطح راضی نیستیم و هرگز متوقف نخواهیم شد.

سرلشکر سید عبدالرحیم‌ موسوی صبح امروز در مراسم افتتاح ۹۱۲ واحد منزل سازمانی ارتش که در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه ۱۴ و ۱۵ خرداد هستیم که یادآور عظمت امام است(ع) و تمام این پیشرفت‌ها و افتخارات امروز ما از برکت کار بزرگ آن مرد الهی است. از خداوند می‌خواهیم سایه مقام معظم رهبری را بالای سر ما مستدام بدارد.

وی افزود: ما ۳ محور اصلی برای حرکت ارتش داریم. اول ارتقاء توان و آمادگی رزمی دوم تعالی بصیرتی و سوم رفع نیازهای معیشتی. به برکت نظام‌مقدس جمهوری اسلامی و فرماندهی رهبری، در ارتقاء توان و آمادگی رزمی، امروز همه می‌بینند که چطور با وجود تحریم‌ها و فشارهای شدید، پیشرفت‌های عظیمی را رقم زده‌ایم، ضمن اینکه باید توجه داشت اساسا نیروی نظامی تمام توان نظامی خود را بیان‌ نمی‌کند.

سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجرای ماموریت‌های خود کاملا تواناست. نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در بهترین سطح آمادگی و هم‌افزایی، هر ماموریتی را که رهبری اراده کنند، در کمترین زمان ممکن اجرا خواهند کرد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در بخش تعالی معنوی و بصیرتی نیز کارهای بسیاری انجام گرفته است. رهبری فرمودند ارتش از روزهای اول انقلاب، به مراتب انقلابی‌تر، مؤمن‌تر و آماده‌تر است. البته که ما به این سطح راضی نیستیم و هرگز متوقف نخواهیم شد. دشمن دائم در حال به‌روز رسانی خود است و ما هم باید خود را به‌روز کنیم و از دشمن جلوتر باشیم.

خبر تکمیل می‌شود…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا