فرهادیان: سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی معرفی می‌شود


مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی گفت: با توجه به پایان دوره ریاست ۴ ساله محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، به زودی سرپرست این فدراسیون از سوی وزارت ورزش و جوانان معرفی خواهد شد.

آرش فرهادیان در گفت و گو با ایسنا، درباره انتخاب رئیس انجمن‌های ورزشی اظهار کرد: با توجه به پایان دوره ۴ ساله رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، از سوی معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، چند گزینه برای سرپرستی این فدراسیون معرفی شده که با صلاحدید نهادهای نظارتی طی چند روز آینده سرپرست فدراسیون اعلام خواهد شد.

وی در خصوص بحث بازنشستگی محمد علیپور گفت: بحث بازنشستگی وی از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش ابلاغ شده است، اما این که از سوی سازمان بازنشستگی کل کشور بازنشسته شده باشد یا خیر را در جریان نیستم، تا جایی که اطلاع دارم باید مراحل قانونی بازنشستگی خود را سپری کند تا حکم ابلاغ شود.

فرهادیان همچنین از برگزاری انتخابات فدراسیون گلف و وزنه برداری در سوم و سی‌ام بهمن خبر داد.

وی درباره زمان برگزاری انتخابات سایر فدراسیون‌ها گفت: کمیسیون تطبیق سوابق مدیریتی و تجدیدنظر برخی از فدراسیون‌ها از جمله؛ هندبال؛ کاراته، جودو، هاکی، ژیمناستیک، ورزش‌های ناشنوایان و فدراسیون ورزش کارگری انجام شده و برای برگزاری انتخابات این فدراسیون‌ها منتظر تایید نهایی اسامی کاندیداها از سوی نهادهای نظارتی هستیم.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در پایان خاطرنشان کرد: تلاش بر این است که تا پایان سال حداقل انتخابات ۱۰ فدراسیون ورزشی را برگزار کنیم.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا