قالیباف: شهید سلیمانی مردم را دسته‌بندی نمی‌کرد


رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولیت پذیری در کنار شجاعت و شناخت میدانی، حل مشکلات را برای شهید سلیمانی ممکن می کرد و از آن جهت که تمام تلاش و تمرکز او بر حل مشکلات و تامین امنیت عموم مردم بود، همه مردم را در نظر می گرفت و آنها را دسته بندی نمی کرد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز سه شنبه (۱۳ دی ماه) بیان کرد: یاد و خاطره عزیز و شریف سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و همراهانشان در سومین سالروز شهادت غریبانه و جانکاه ایشان را گرامی می دارم.

وی افزود: پیش قدم بودن حاج قاسم برای حل و فصل کارهای بر زمین مانده، حرکت بدون تردید و توقف برای حل مشکلات مردم و خنثی کردن توطئه های دشمن از برجسته ترین خصوصیات ایشان بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مسئولیت پذیری در کنار شجاعت و شناخت میدانی، حل مشکلات را برای ایشان ممکن می کرد و از آن جهت که تمام تلاش و تمرکز او بر حل مشکلات و تامین امنیت عموم مردم بود، اولا همه مردم را در نظر می گرفت و آنها را دسته بندی نمی کرد و ثانیا از تمام ظرفیت های فکری، میدانی، نظامی و دیپلماتیک برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی بهره می گرفت و رنج مجاهدت را برای امنیت و آسایش مردم با جان و دل پذیرا بود.

ادامه دارد…


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا