«قدردانی» ۱۷۰ نماینده مجلس از «زحمات جهادی» تیم ملی، کادر فنی و وزیر ورزش / انشالله چشمشان امشب با برد مقابل آمریکا روشن شود

مجتبی بخشی پور نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازی امشب تیم ملی فوتبال با آمریکا اظهار داشت: اینکه مردم ایران امشب با امید فراوان آماده پیروزی تیم ملی خود در مصاف با آمریکا هستند، نشان از آن دارد که برنامه ریزی دقیق و حساسی علیرغم همه جوسازی‌ها بر ورزش کشور حاکم بوده است.

وی افزود: این برای نمایندگان ملت بسیار ارزشمند است که با پیروزی ایران برابر ولز، موجی از امیدواری برای صعود تاریخی به یک هشتم نهایی در جامعه شکل گرفته و روحیه خودباوری ملی تقویت شده است.

بخشی پور تاکید کرد: همانطور که ۸۵میلیون مردم پشت این تیم غیور و کادر فنی هستند، مجلس شورای اسلامی و تک تک نمایندگان مجلس نیز در کنار مردم، امید به پیروزی تاریخی و تکرار حماسه ۸آذر دارند و این امید را مرهون تیم ملی و مدیران حاکم بر آن می دانند.

این نماینده مجلس همچنین افزود: بیش از ۱۷۰ نماینده مجلس شورای اسلامی از تیم ملی به پاس این زحمات جهادی، از وزیر ورزش و وزارت ورزش و جوانان و بالاخص کادر فنی تیم ملی فوتبال قدردانی می‌کنند و آمادگی خود را برای هرگونه همراهی و همگامی با پرچمداران ورزش و تیم ملی فوتبال اعلام می‌دارند.

وی همچنین با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری تاکید کرد که همانطوری که رهبری گفتند، بازیکنان چشم ما رو روشن کردند و انشالله چشمشان امشب با برد مقابل آمریکا روشن شود.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا