قوه قضاییه درصدد است با تمام توان کام ملت ایران را شاد کند


سخنگوی قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه این اطمینان را می‌دهد که در دوره تحول اهتمام ویژه ای به خرج دهد تا تحقق عدالت را برای همه پیگیری کند.

به گزارش ایسنا، نشست خبری مشترک محمد کاظمی فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه و مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در محل مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه برگزار شد.

در ابتدای این نشست، مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر  و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این دهه، فصل حرکت عدالت خواهانه ملت ایران بود، ملتی که پشت سر امام (ره) برای مبارزه با فساد و رفع بی عدالتی برخواست و همچنان ۴۴ سال است که بر این اراده محکم خود ایستاده است.

وی افزود: ملت ایران در سال ۵۷ همه یکدست و یکپارچه بودند و امروز نیز هر گونه حرکت تفرقه انگیزانه برخلاف خواست و اراده عمومی باشد را بر نمی تابد.  دشمنان ۴۴ سال است در خواب و خیال خود وعده داده اند تا انقلاب  اسلامی برای پیروزی خود جشن نگیرد و برای این هدف میلیاردها دلار خرج کرده اند ولی ملت ایران با طراحی های دشمن همراهی نکرده است‌  و ملت ایران ۴۴ سال ایستاده است و از جان هزینه داده است.

ستایشی تاکید کرد: قوه قضاییه این اطمینان را می دهد که در دوره تحول اهتمام ویژه ای به خرج دهد تا تحقق عدالت را برای همه پیگیری کند. قوه قضاییه درصدد است با تمام توان و با اقدامات خود کام ملت عزیز و بزرگوار ایران را شاد کند و بیش از پیش موجب افزایش وحدت شود و اعتماد عمومی را فراهم کند.

ادامه دارد…


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا