لزوم ارتقاء آمادگی ‌عملیاتی مرزبانان/ لزوم تدوین سناریوهای مختلف در مقر و یگان‌ها

فرمانده نیروی مرزبانی فراجا با بیان اینکه باید آمادگی عملیاتی و رزمی صد در صدی باشد، گفت: در تک تک مقرها و یگان‌ها باید سناریوهای مختلف را طراحی و تمرین کنیم. 

به گزارش ایسنا سردار احمدعلی گودرزی در بازدید از یگان‌های مرزی هنگ تایباد ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به مرزبانان، گفت: در بازدید امروز پویایی، نشاط و شادابی و سرزنده بودن و آماده به رزم بودن همرزمانمان را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه هنگ مرزی تایباد یک هنگ مهم، حساس و راهبردی است، افزود: باید آمادگی عملیاتی  و رزمی صد در صدی باشد چرا که مرز حساس و از حساسیت‌های خاص برخوردار است، از این رو باید مرزبانان تاکتیک متناسب با شرایط رزم را داشته باشند. 

فرمانده نیروی مرزبانی فراجا با تاکید بر مقوله آموزش در مرزبانی، تاکید کرد: آموزش را باید تقویت و نظارت‌ها را بیشتر کنیم، در تک تک مقرها و یگان‌ها باید سناریوهای مختلف را طراحی و تمرین کنیم. 

سردار گودرزی بر آمادگی عملیاتی تاکید و ادامه داد: رفتار با پناهجویان باید متناسب باشد، سیستم های هوشمند، تجهیزات و… باید برای هرگونه عملیات مرزی آماده به کار باشد. 

بر اساس گزارش سایت پلیس، وی اظهار کرد: حضورها و بازدیدها باید موثر باشد و حفظ روحیه کارکنان در باید در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا