لیگ سوارکاری برگزار می‌شود/ آخرین وضعیت برگزاری انتخابات فدراسیون



سرپرست فدراسیون سوارکاری از برگزاری لیگ سوارکاری خبر داد و آخرین وضعیت برگزاری انتخابات این فدراسیون را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، رضا زندی‌خواری، سرپرست فدراسیون سوارکاری در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام آرموس که در مجموعه سوارکاری و چوگان نوروزآباد برگزار شد، اظهار کرد: از زمانی که وزیر ورزش دستور داد با همکاری ارکان فدراسیون تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا در راستای بهبود وضعیت سوارکاری، گام برداریم.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات در این سطح سخت است و بر اساس اعلام ناظران فنیِ خارجی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود و ورزشکار هلندی توانست به عنوان نفر اول دست یابد.

سرپرست فدراسیون سوارکاری در مورد جایزه نفر اول، اعلام کرد: جایزه نفر اول حدود ۵۰ میلیون تومان است که معادل یورویی آن پرداخت می‌شود.

زندی در رابطه با آخرین وضعیت برگزاری انتخابات سوارکاری، گفت: ثبت نام‌ها انجام شد و صلاحیت مدیریتی کمیته تطبیق بررسی و برخی کاندیداها اعتراض خود را مطرح کردند که کمیسیون تجدید نظر در این زمینه برگزار شد و نتایج پس از تایید مراجع نظارتی اعلام نهایی می‌شود و پس از آن زمان برگزاری انتخابات مشخص خواهد شد.

وی افزود: ۴۵ روز پس از تعیین کمیسیون داوران و مربیان فدراسیون با تایید وزارت ورزش و جوانان می‌تواند انتخابات را برگزار کند.

سرپرست فدراسیون سوارکاری در مورد همگانی کردن رشته سوارکاری خاطرنشان کرد: کمیته ای در فدراسیون به عنوان گردشگری با اسب تشکیل شد تا با هماهنگی وزارت میراث فرهنگی با بهره‌مندی از اسب‌های رده خارج، در این خصوص ورود کند.

زندی در مورد پایین آوردن هزینه‌های سوارکاری نیز عنوان کرد: هزینه‌ها در حوزه آموزش بالا نیست و سوارکاری را می‌توان با هزینه مناسب در ۱۰ جلسه یاد گرفت اما در بحث نگهداری اسب هزینه بالا است.

وی در خصوص برگزاری لیگ سوارکاری نیز اعلام کرد: سازمان لیگ مجددا در فدراسیون سوارکاری تشکیل شده و از هفته آینده شرایط برگزاری اعلام می‌شود و با منطقه‌بندی، برگزاری مسابقات به صورت دوره‌ای مدنظر قرار می‌گیرد.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا