ماجرای «اعتصاب» غذای ۴۰ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز فلسطینی «حنظله» فعال در امور مربوط به اسیران فلسطینی مستقر در زندان‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۴۰ اسیر فلسطینی قصد دارند در اعتراض به شرایط خود، اقدامات مختلف از جمله اعتصاب غذا را پیش بگیرند.

بر پایه این گزارش، مرکز فلسطینی حنظله اعلام کرد که این اسیران از جبهه مردمی آزادی فلسطین هستند که قصد دارند روش‌های مبارزاتی مختلف از جمله اعتصاب نامحدود غذا اتخاذ کنند.

این مرکز اعلام کرد که این تصمیم اسیران فلسطینی در اعتراض به اقدامات تازه بخش زندان‌های رژیم صهیونیستی علیه «احمد سعدات» دبیرکل جبهه مردمی آزادی فلسطین و جدا کردن وی از سایر زندانیان صورت می‌گیرد.

در همین راستا، وبگاه فلسطینی «سما نیوز» در خبری دیگر اعلام کرد که رژیم صهیونیستی سه جوان فلسطینی اسیر به نام‌های الشبّان علی شریف، خالد شریف و رضی شریف را به این شرط بزودی آزاد خواهد کرد که به مدت ۴۵ روز از منطقه مسجد الاقصی دوری کنند.

ادامه فشارها و سرکوب‌های رژیم صهیونیستی علیه صاحبان اصلی سرزمین فلسطین در حالی است که «تور وینسلاند» سخنگوی کمیسیاری سازمان ملل در خاورمیانه نسبت به بحران تأمین مالی برای کمک‌های غذایی فوری به فلسطینی‌ها هشدار داده است.



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا