متینیان: پارلمان اروپا با تروریست خواندن سپاه سند شکست خود و غرب را امضا کرده است


نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفتار نابخردانه پارلمان اروپا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آنها با این حرکت وقیحانه هم آبروی نداشته خود را خدشه دار کرده و هم سند شکست خود و جبهه غرب را امضا کرده اند.

به گزارش ایسنا، ابراهیم متینیان در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز چهارشنبه (۵ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام توهین آمیز و هتک حرمت قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کرده و این حرکت ناشایست را توهین به همه ادیان الهی می‌دانیم و هرچند وزیر خارجه سوئد در توئیتی اعلام برائت کرد، اما اتحادیه اروپا و غرب باید بدانند آزادی بیان به معنای توهین به مقدسات و ارزش‌ های معنوی بشریت نیست.

وی ضمن اشاره به رفتار نابخردانه پارلمان اروپا در تحریم سپاه پاسداران، عنوان کرد: در روزهای اخیر پارلمان اروپا در اقدامی عجیب و کاملا سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی مسلح قانونی و رسمی جمهوری اسلامی ایران که از بطن مردم تشکیل شده را تروریست خوانده است، با این حرکت وقیحانه هم آبروی نداشته خود را خدشه دار کرده و هم سند شکست خود و هم جبهه غرب را امضا کرده است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه تاکید کرد: کاملا روشن است که اقدام غیر قانونی پارلمان اروپا نشأت گرفته از شکست های پی در پی غرب و مخصوصا شکست اخیرشان در جنگ ترکیبی و رسانه ای پیچیده علیه ملت ایران بوده است که نقش سپاه پاسداران در آن بی بدیل است. سپاه پاسداران که خود نقش روشن و درخشانی در امر مبارزه با تروریست داشته، بت بزرگ داعش را که نماد تروریست منطقه ‌ای و جهانی بوده شکسته است.

متینیان با بیان اینکه دولت های اروپایی باید خود را مدیون سپاه پاسداران و در راس آن علمدار جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی بدانند، مطرح کرد: اگر سردار مقاومت داعش را از میان بر نمی داشت، امروز این شجره خبیثه دامان خودشان را می گرفت و هیچ نقطه ای از غرب از شر آنها در امان نمی ماند.

وی در ادامه خطاب به پارلمان اروپا و دولتمردان آنها توصیه کرد: از دشمنی و کینه توزی با مردم ایران دست بردارید و پنجره تعامل و گفت و گوی توأم با احترام بین ملت‌ ها را باز بگذارید و بدانید که مردم ایران طالب صلح و گفت و گو هستند و البته پاسخ هر شرارت و دشمنی را نیز به سختی خواهند داد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در رابطه با مسائل حوزه انتخابیه اش بیان کرد: خوزستان قهرمان با دارا بودن منابع عظیم، به عابربانک دولت ها تبدیل شده است و هر گوشه آن همچنان رنگ غبار محرومیت را می بیند؛ شایسته است که همانگونه که امام راحل فرمودند «خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرده است»، دولت ها و حاکمیت نیز دین خود را به خوزستان ادا کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان تاکید کرد: اقدامات بزرگی برای رفع محرومیت در حوزه انتخابیه اینجانب صورت گرفته است، اما قطعا کافی نیست و باید سرعت بیشتری به خود بگیرد. در امر خدمت رسانی از دولت تقاضامندیم سرعت بیشتری به کارهای عام المنفعه در حوزه انتخابیه بنده انجام شود.

متینیان تصریح کرد: به همکاران در کمیسیون تلفیق بودجه و سازمان برنامه و بودجه توصیه می‌کنم عدالت و توازن منطقه‌ای را در امر بودجه نویسی ملاک عمل قرار داده و شاخص های آماری واقعی جامعه را در نظر بگیرند، چرا که تورم و گرانی به صورت مستمر، زندگی و معیشت مردم را هدف قرار داده است. شایسته است به خاطر کمبودها از مردم عذرخواهی و طرحی نو در انداخته شود تا تولید و بازار از رکود اقتصادی خارج شود.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا