مجتبی میرزاجانپور: فشار لیگ مصدومیت‌ها را زیاد می‌کند


بازیکن تیم لبنیات هراز آمل گفت: رفت و برگشت‌ها زیاد و شرایط ریکاوری برای تیم‌ها سخت شده است و رفته رفته تعداد مصدومان افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش ایسنا، مجتبی‌ میرزاجانپور بازیکن تیم لبنیات هراز آمل پس از شکست مقابل پیکان گفت: جا دارد از بچه‌های تیم خودمان تشکر کنم‌. بازی خیلی خوبی بود. شرایط هر دو تیم گیم به گیم بهتر شد و مربیان در چالش قرار گرفتند که چگونه برنده شوند.

او افزود: خوشبختانه تیم ما رفته رفته بهتر بازی می‌کند. در نبود آقای رضا قرا کمی چالش داریم اما تلاش می‌کنیم آنچه مربی از ما انتظار دارد را پیاده و دل هواداران را شاد کنیم.

میرزاجانپور در مورد افزایش شکست‌های آمل در نیم‌فصل دوم گفت: رفت و برگشت‌ها زیاد و شرایط ریکاوری برای تیم‌ها سخت شده است. یک ماه تعطیلی لیگ به تیم‌ها فشار می‌آورد و رفته رفته تعداد مصدومان افزایش پیدا می‌کند.

اوافزود: تیم ما جوان است و آقای عطایی از نظر روانی با جوانان کار می‌کند تا با قدرت جلو بیاید. بازی والیبال است یک سر آن برد و یک سرش باخت است اما تا اینجا خوب آمده‌ایم و امیدوارم در پلی‌آف هم خوب کار کنیم. پلی آف انگار تورنمنتی جدید است که رتبه تیم‌ها برایمان ملاک نیست. بازی به بازی فکر می‌کنیم تا تفکرات مربی را در زمین اجرا کنیم.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا