محتویات «لپ‌تاپ جهنمی»، برهنه در بستر وِب؛ این خانواده بایدن است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، گرِت زیگلر، یکی از مشاوران پیشین کاخ سفید در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و بنیانگذار گروه تحقیقاتی غیرانتفاعی افشاگر فساد و اخاذی، موسوم به «مارکو پولو»، گفته است که هزاران تصویر و محتوا از لپ‌تاپ هانتر بایدن، پسر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به زودی از طریق تارنمایی که با هدف افشاگری درباره این لپ‌تاپ طراحی شده، در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

به گفته زیگلر، این تصاویر در بازه سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۹ از لپ‌تاپ هانتر بایدن استخراج و حدود ۱۰هزار عکس را شامل می‌شود که او و همکارانش برای بررسی و البته حذف محتویات زننده(اندام‌های خصوصی) که در برخی از این تصاویر دیده می‌شود، «چندین ماه» وقت گذاشته‌اند.

زیگلر با اشاره به اینکه این اقدام وی با هدف افشای حقیقت و شفاف‌سازی صورت گرفته، گفت: اگر مردم آمریکا بخواهند بدانند که خانواده رئیس جمهورشان چه شکلی است، حالا این امکان برای‌شان فراهم شده؛ البته ما قرار نیست تصاویری که چهره خانواده بایدن را خوب جلوه می‌دهد را از مجموعه حذف کنیم.

به گفته زیگلر، محتویات این تارنما اساسا معادل «تشریح دوباره و کاملا موثق تصاویر لپ‌تاپ بایدن است.» گفته می‌شود تیم زیگلر، «به جامع‌ترین شکل ممکن، درباره تک‌تک اعضای خانواده رئیس جمهور وقت افشاگری کرده‌ است.»

زیگلر مدعی است که نه او و نه همکارانش، جزو فعالان جمهوری‌خواه نبوده و اقدامات آنها نوعی «تخریب سیاسی» نیست.

وی افزود: هیچکدام از تصاویر و محتویات، اعم از خوب و بد را پاک نمی‌کنیم و مردم آمریکا با دیدن تمام عکس‌ها می‌توانند درباره خانواده رئیس جمهور کشورشان قضاوت کنند.

ماجرای لپ‌تاپ هانتر بایدن برای نخستین بار، اندکی پیش از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا رسانه‌ای شد. این لپ‌تاپ مملو از اطلاعات و تصاویری است که شناختی کامل از تمام فعالیت‌های پشت پرده و زدوبندهای شرورانه و گاها تهوع‌آور خانواده بایدن در اختیار بیننده قرار می‌دهد. گفته می‌شود پسر بایدن در سال ۲۰۱۹ این لپ‌تاپ را در یک فروشگاه تعمیرات رایانه در «دلاور» جاگذاشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا