«محرم اینجه» کنار کشید/ موقعیت رقیب اردوغان تقویت شد! – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرگزاری مهر، چند روز مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه، «محرم اینجه» یکی از چهار نامزد انتخابات اعلام کناره‌گیری کرد که می‌تواند موضع رقیب اصلی اردوغان را تقویت کند.

محرم اینجه، رئیس حزب «مملکت»، با انتقاد شدید از «افتراهای جنسی» علیه خود در رسانه‌ها، اعلام کرد که از نامزدی ریاست‌جمهوری ترکیه انصراف می‌دهد.

شبکه خبری الجزیره شامگاه پنجشنبه گزارش داد که در شرایطی که سه روز به موعد انتخابات سرنوشت ساز ریاست‌جمهوری ترکیه مانده است. «محرم اینجه» یکی از چهار نامزد انتخابات اعلام کناره‌گیری کرد که می‌تواند موضع رقیب اصلی اردوغان را تقویت کند.

او در کنار اردوغان، «قلیچدار اوغلو» و «سینان اوغان» یکی از چهار نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه بود.

پیش‌تر، یک نظرسنجی انتخاباتی نشان داد اردوغان با بیش از پنج درصد از قلیچدار اوغلو در آستانه انتخابات روز یکشنبه عقب افتاده است.

چند روز مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه، «محرم اینجه» یکی از چهار نامزد انتخابات اعلام کناره‌گیری کرد که می‌تواند موضع رقیب اصلی اردوغان را تقویت کند.

«محرم اینجه» یکی از چهار نامزد انتخابات یکشنبه ریاست‌جمهوری ترکیه امروز (پنجشنبه، ۱۱ مه) اعلام کناره‌گیری کرد، اقدامی که می‌تواند موضع «کمال قلیچدار اوغلو» رقیب اصلی «رجب طیب اردوغان» را در انتخابات تقویت کند.


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا