محسنی‌اژه‌ای: هر کس برای خدا قیام کند،‌ شکست‌ناپذیر است


رئیس قوه قضائیه با بیان ثمرات و برکات حضور سردار سلیمانی در دنیای ما گفت: شهید سلیمانی به تاسی از پیامبر اسلام به عشق همه خوبی ها زیست و این را خوب شناخت و پیروی و عمل کرد و هر چه بود در راه خدا خالصانه گذاشت و خداوند برای او سنگ تمام گذاشت.

یه گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح امروز ۱۲ دی ماه در همایش تقریب، روحانیت و مقاومت به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مصلای امام علی (ع) کرمان با تسلیت به ملت ایران و کرمان و همه جبهه مقاومت اظهار کرد: همه انسان هایی که آمدند و رفتند و همه ما و بعد از ما، مسیری را می رویم که بدون استثناء است و انسان در مدت زمان معینی در دنیا زیستی می کند و از دنیا می رود.

وی افزود: مهم این است در فرصت زمانی که در دنیا هستیم، چگونه زیست می کنیم و می میریم و بعد از آن در دنیای باقی چگونه خواهیم بود. ایمان و عمل صالح بسیار مورد تاکید قرآن کریم است و چقدر این دو عبارت در قرآن تکرار شده و برای کسانی که ایمان می آورند و عمل صالح انجام می دهند، خداوند چه عاقبت و جایگاهی را در نظر گرفته و چه عزت و شرفی را در این دنیا برایشان مقرر داشته است.

محسنی اژه ای بیان کرد: به تعبیر سردار عزیزمان، زیرک‌ترین افراد کسانی هستند که در این فرصت بیشترین متاع را برای دنیای بعدی به دست می آورند.

رئیس قوه قضائیه افزود: هر کس برای خدا قیام کرد، حرف زد، نوشت و عمل کرد، خدا هم پشت سر اوست و هرکس خدا پشت سرش بیاید شکست ناپذیر است. ممکن است یک نفر باشد اما دنیا را تکان می دهد و قدرتمندان طاغوتی را از عرش به فرش می‌کشاند.

ادامه دارد…


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا