محمودزاده: دولت با همکاری مردم و دستگاه های اجرایی مشکلات اقتصادی را حل کند



نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ مردم در شرایط سختی قرار دارند و امیدوارم دولت سیزدهم بتواند در این شرایط با همکاری مردم و دستگاه های اجرایی و تشکل های مردم نهاد مشکلات اقتصادی را حل کند.

به گزارش ایسنا، جلال محمودزاده در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز سه شنبه (۱۱ بهمن) مجلس شورای اسلامی بیان کرد:‌ مردم در شرایط سختی قرار گرفته اند و از عملکرد تعدادی از مسئولان رضایت ندارند.

وی ضمن مروری بر عملکرد یک سال و نیم گذشته دولت سیزدهم و شعارهای رئیس جمهور در دوران تبلیغات انتخاباتی ، عنوان کرد: آقای رئیسی در طول دوران انتخابات وعده های مختلفی دادند که اصلی ترین آنها عبارت بود از ساخت ۴ میلیون مسکن در ۴ سال، رفع فقر و کاهش ۵۰ درصدی هزینه های درمان، احیای برجام و تک رقمی کردن و کاهش تورم به نصف درصد تورم آن زمان، کنترل افزایش قیمت ارز، آزادی بیان، عادلانه نمودن قیمت خودرو، گسترش و توسعه اینترنت و ایجاد یک میلیون شغل در سال؛ اما بعد از گذشت یک سال و نیم از عمر این دولت چه بر سر این وعده ها آمد؟

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی به گزارش مرکز آمار در دی ماه ۱۴۰۱ از میزان تورم اشاره کرد و یادآور شد: ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ تعداد ۶۱ نفر از اقتصاددانان کشور در نامه‌ای سرگشاده به رئیسی از احتمال ایجاد تورم سه رقمی در ایران ابراز نگرانی کردند و نسبت به عواقب ادامه سیاست های دولت در این زمینه هشدار دادند، اما آیا به این هشدارها توجه شد؟

محمودزاده هم‌چنین وعده احیای برجام در یک دولت مقتدر را یادآور شد و نسبت به روند آن و هم‌چنین حفظ منابع آبی، شرایط بورس، آزادی بیان، اینترنت  و …. انتقاد کرد و در پایان گفت:‌ متاسفانه در بدنه دولت و مجلس برخی فکر می کنند با پاک کردن صورت مساله بر آبروی‌شان اضافه می شود، اما کاملا در اشتباه هستند و باید گفت با انداختن مشکلات بر گردن دیگران نمی‌توان کشور را اداره کرد. امیدوارم دولت سیزدهم بتواند در این وضعیت با همکاری همه مردم و دستگاه های اجرایی و تشکل های مردم نهاد مشکلات اقتصادی را حل کند.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا