مدارس آبیک، البرز و قزوین یکشنبه و دوشنبه تعطیل شدند


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: با مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان قزوین مدارس آبیک، البرز و قزوین در روزهای یکشنبه ۲ بهمن‌ماه (فر دا) و دوشنبه ۳ بهمن‌ماه تعطیل اعلام شدند.

جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان قزوین امشب به ریاست محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین و با حضور رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرمانداران و تعدادی از مدیران استانی در سالن جلسات شهیدسلیمانی استانداری قزوین برگزار و در خصوص غیرحضوری شدن مدارس، کاهش ساعت اداری و زوج و فرد شدن تردد خودروها تصمیم گیری شد.

با عنایت به مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان و افزایش شاخص آلودگی هوا در شهرستان‌های قزوین، البرز و آبیک تصمیمات زیر برای روزهای یکشنبه دوم و دوشنبه سوم بهمن‌ماه در این ۳ شهرستان اتخاذ شد:

دستگاه‌های اجرایی

شروع به کار دستگاه‌های اجرایی ساعت ۹ و پایان کار ساعت ۱۴ خواهد بود.

مدارس

مدارس شهرستان‌ البرز به جز مدارس روستایی محمدیه به صورت مجازی می‌باشد. کلیه مدارس شهرستان آبیک به جز روستاهای آغچری، چناسک، شکرناب، خزنان، ایراهیم‌آباد، صمغ‌آباد و زیاران مجازی می‌باشد.

مدارس شهر قزوین، اقبالیه‌ و محمودآباد به صورت مجازی خواهد بود و مدارس روستایی به صورت عادی دایر خواهد بود. عوامل اجرایی مدارسی که به صورت غیرحضوری می‌باشند، نیاز به حضور در مدرسه ندارند.

آزمون‌های المپیادهای علمی و نهایی مدارس بزرگسال و آموزش از راه‌دور مطابق زمانبندی قبلی برگزار خواهد شد. همچنین سیستم گرمایشی تمام مدارس غیرحضوری باید طبق شیوه‌نامه ابلاغی خاموش شوند.

دانشگاه‌ها

امتحانات دانشگاه‌ها طبق روال عادی و زمانبندی قبلی برگزار خواهد شد.

تردد خودروها

در صورت ادامه آلودگی هوا در سطح این ۳ شهرستان، احتمال زوج و فرد شدن تردد خودروها از روز دوشنبه وجود خواهد داشت.



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا