مدیرکل دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد منصوب شد


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، مدیرکل دانش‌آموختگان دانشگاه را منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، دکتر محمدرضا الله‌قلی قصری را به سمت مدیرکل دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

متن حکم دکتر طهرانچی به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمدرضا الله‌قلی قصری 

با سلام 

بنا به پیشنهاد رئیس محترم مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه و با عنایت به مراتب تعهد و سوابق جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل دانش آموختگان دانشگاه» منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌های معنوی و مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه، در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فضای انقلابی و حفظ کیان دانشگاه اهتمام ورزید. لازم است موارد مندرج در سند تحول و تعالی دانشگاه، بسته‌های کاری و راه‌کنش و اقدامات مرتبط مدنظر قرار گیرد.

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت، در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و نیز اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی موفق و مؤید باشید.

محمدمهدی طهرانچی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدرضا الله‌قلی قصری دارای مدرک تحصیلی دکترای شیمی و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) است که دارای سوابقی ازجمله معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد یادگار امام (ره) و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات دکتر حسین زینلی مدیرکل سابق دانش آموختگان دانشگاه قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا