مدیرکل ورزش مازندران: مواردی از فعالیت سالن‌های ورزشی مختلط گزارش شده / در صورت اثبات تخلف، برخورد جدی می‌کنیم


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از برخورد جدی با باشگاه‌های ورزشی متخلف در استان خبر داد و گفت: مواردی از فعالیت سالن‌های ورزشی بدون مجوز و مختلط گزارش شده است که ضمن بررسی و در صورت صحت، با متخلفان برخورد می‌شود.

عادل عالیشان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش سطح نظارت بر باشگاه‌های ورزشی استان اظهار کرد: ۲ هزار و ۴۵۳ باشگاه فعال مجوزدار داریم، اما هنوز برخی باشگاه‌ها فاقد مجوز هستند و این اشخاص تنها تا پایان سال برای دریافت مجوز فرصت دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان درباره فعالیت باشگاه‌ها در سطح استان گفت: سهم عمده‌ای از فعالیت ورزش استان به دوش باشگاه‌های ورزشی است و خدمات زیادی را به جامعه ورزش ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان از باشگاه‌هایی که مجوز دارند افزایش پیدا خواهد کرد، ادامه داد: با همکاری نهادهای نظارتی پیگیر وضعیت باشگاه‌ها هستیم. ضمن اینکه باشگاه‌هایی که مجوز فعالیت ندارند تا پایان سال برای اخذ مجوزهای مربوطه فرصت دارند و در صورت عدم دریافت مجوز با آنها برخورد خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران از برخورد جدی با باشگاه‌های ورزشی متخلف گفت و خاطرنشان کرد: مواردی از فعالیت سالن‌های ورزشی بدون مجوز و مختلط گزارش شده است که ضمن بررسی و در صورت صحت، با متخلفان برخورد می‌شود.

عالیشان افزود: در این راستا، تیمی از بازرسی و حراست اداره کل ورزش و جوانان با حضور نمایندگانی از دیگر دستگاه‌های ذیربط از باشگاه‌های ورزشی بازدید خواهند کرد و در صورت اثبات تخلف، برخورد جدی صورت خواهد گرفت.



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا