مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پشیبانی خود از انقلاب را نشان می‌دهند



مجمع نمایندگان استان اصفهان تاکید کردند که مردم انقلابی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان خواهند داد که مصمم تر از همیشه پشتیبان انقلاب، نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه هستند.

به گزارش ایسنا، متن بیانیه نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ
 
ملت بزرگ و انقلابی ایران جشن چهل و چهارمین سالگرد انقلاب پرشکوه اسلامی را در شرایطی برگزار می کنند که آوازه این انقلاب بیش از گذشته در اقصی نقاط عالم پیچیده است.بیراه نیست اگر بگوییم به همان میزان که انقلاب ملت ایران بیشتر در قلوب ملل مستضعف و مظلوم جهان اعم از مسلمان و غیر مسلمان نفوذ می کند، به همان نسبت هم موج خباثت دشمنان بیشتر بیرون می زند.اما این وعده و بشارت الهی است که سرانجام حق بر باطل پیروز شده و مستضعفان، وارثان و پیشوایان روی زمین خواهند بود.

پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران در سال ۱۳۵۷ به رهبری امام خمینی رضوان الله تعالی علیه طلیعه تحقق این وعده پروردگار عالمیان بود. انقلاب اسلامی توفنده به راه خود ادامه داد و از سال ۱۳۶۸ با هدایت داهیانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای «مد ظله العالی» توانسته بارقه های امید را نزد تمام ملل مظلوم و مستضعف جهان قوت بخشیده و اکنون در موقعیتی است که حتی خبیث ترین دشمنان هم ناچار از اعتراف به بزرگی و شکست ناپذیری انقلاب اسلامی هستند.

شکی نیست که انقلاب به راه خود ادامه خواهد داد. حتی خباثت های پی در پی دشمنان و منافقان داخلی و خارجی هم خللی بر اراده پولادین مردم انقلابی ایران وارد نکرده است. آخرین موج تهاجمی آنان برای به زانو در آوردن انقلاب از شهریور ماه امسال شروع شد که به یاری خداوند متعال و همراهی و حمایت قاطع ملت از نظام مقدس جمهوری اسلامی  و انقلاب اسلامی، این خباثت در نطفه خفه شد.

مجمع نمایندگان استان اصفهان با تبریک مجدد سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اعلام می کند مردم غیور استان اصفهان مثل ۴۴ سال گذشته همراه،همگام و متحد با سایرهموطنان از نقاط مختلف کشور آماده دفاع از کیان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و با تاسی به آیات قران کریم و الگو قرار دادن سیره رسول الله و ائمه اطهار در اینراه از هیچ کوششی فروگذاری نخواهند کرد.

خداوند متعال در آیه ۱۰۳ سوره مبارکه آل عمران می فرماید: وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا ۚ وَاذْکُرُوا نِعْمَتَ اللَّهِ
و همگی به ریسمان خدا چنگ زنید و پراکنده نشوید و نعمت خدا را بر خود یاد کنید

وظیفه خود می دانیم از هر تلاشی در راستای تقویت و تحکیم پایه های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی حمایت کرده و همانطور که در کتاب مبین آمده است، از مسیر تفرقه و نفاق دور شده و به ریسمان الهی چنگ زنیم. پرودگار را شاکریم که نعمت انقلاب اسلامی و اتحاد را به ملت ایران ارزانی داشته و این انقلاب و مردمانش را از گزند دشمنان مصون داشته است.

مردم انقلابی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان خواهند داد که مصمم تر از همیشه پشتیبان انقلاب، نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه هستند.

در پایان بر مسئولان نظام جمهوری اسلامی نیز فرض می‌دانیم که با تلاش فراوان در مسیر حل مشکلات قدم برداشته و توصیه های رهبر معظم انقلاب در خدمتگزاری به این مردم شریف را سرلوحه کار خود قرار دهند. ان‌شاءالله.»

انتهای پیام 
 



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا