مرکز ارتباطات قرآنی سازمان دارالقرآن کریم به زودی راه‌اندازی می‌شود

حریزاوی در خصوص فعالیت قرآنی سازمان دارالقرآن کریم در ارتباط با نخبگان جهان اسلام گفت: در این حوزه به دنبال توسعه ارتباطات موثر گفتمانی ذیل سازمان دارالقرآن الکریم هستیم و به زودی مرکز ارتباطات قرآنی را با حضور افراد و جمعی از اساتید جوان قرآنی راه‌اندازی خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین روح الله حریزاوی -رئیس سازمان دارالقرآن الکریم- در دیدار با اعضای مرکز طبع و نشر قرآن کریم که در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد، اظهار کرد: همه ما مجذوب جاذبه‌های قرآن و خادم قرآنیم و باید قدردان خدمت به کتاب خدا باشیم.
 

وی ادامه داد: با نگاه خادمی، جنبه‌های نفسانی از بین خواهد رفت و همکاری مجموعه‌های قرآنی مضاعف خواهد شد.

حریزاوی تصریح کرد: کلیه مجموعه‌های ذیل دفتر مقام معظم رهبری جزء دارایی‌های نظام هستند و همه ما نسبت به حفظ و تعالی این دارایی‌ها مسئولیم.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در خصوص سیاست‌های این سازمان ابراز کرد: ما امروز در شرایطی هستیم که مقام معظم رهبری مطالبه جدی در حوزه جهاد تبیین دارند و امروز سیاست اصلی قرآنی کشور و فعالیت‌های قرآنی، باید در این راستا پیش برود.

به گفته وی باید طبق فرمایش امیرالمومنین(ع) از قرآن به صورت مستمر استنطاق کرد.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم پیرامون نگاه تمدنی رهبر معظم انقلاب در خصوص مرجع شدن جمهوری اسلامی ایران در حوزه چاپ و توزیع محصف شریف گفت: در این خصوص لازم است با مراکزی که در این زمینه فعال هستند ارتباط مستمر داشته و از ظرفیت این مراکز مانند پست بین‌المللی و بنیاد کتاب سازمان تبلیغات اسلامی که به تازگی تأسیس شده است، استفاده کرد.

قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص فعالیت قرآنی این سازمان در ارتباط با نخبگان جهان اسلام گفت: در این حوزه به دنبال توسعه ارتباطات موثر گفتمانی ذیل سازمان دارالقرآن الکریم هستیم و به زودی مرکز ارتباطات قرآنی را با حضور افراد و جمعی از اساتید جوان قرآنی راه‌اندازی خواهیم کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا