مشارکت 45 هزار نمازگزار فلسطینی در مسجد الاقصی/ درگیری در نابلس

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، منابع فلسطینی اعلام کردند که امروز 45 هزار فلسطینی در مسجد الاقصی نماز جمعه را به جا آوردند.

اداره اوقاف اسلامی قدس اشغالی اعلام کردند که فلسطینی‌ها در میان تدابیر امنیتی شدید صهیونیستها نماز جمعه را به جا آوردند.

نظامیان صهیونیست به دقت هویت افرادی که وارد مسجد الاقصی می‌شدند را مورد بررسی قرار داده و تدابیر امنیتی در ورودی‌های مسجد الاقصی به اجرا درآورده بودند.

20 زخمی در حمله صهیونیست‌ها به فلسطینی ها

هلال احمر فلسطین به درگیری نظامیان رژیم صهیونیستی با جوانان فلسطینی در شهرک بیتا در جنوب نابلس در کرانه باختری اشاره کرده و اعلام کرد که 20 فلسطینی زخمی شدند.

در بیانیه هلال احمر فلسطین آمده است: سه نفر با گلوله‌های پلاستیکی زخمی شده‌اند. نظامیان صهیونیست آمبولانس وابسته به هلال احمر را هم با گاز اشک آور هدف قرار دادند که به شکستن شیشه جلوی آمبولانس منجر شد.

شماری از فلسطینی‌ها بر اثر گلوله‌های پلاستیکی نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

تشییع باشکوه پیکر شهید فلسطینی در جبالیا

صدها تن از مردم فلسطین پیکر شهید أحمد مصطفى صالح جوان 26 ساله فلسطینی را که دیشب به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر در شرق جبالیا به شهادت رسیده بود تشییع کردند.

جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین با صدور بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه را به شدت محکوم کرد.

جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به شهادت احمد مصطفی صالح 26 ساله به ضرب گلوله نظامیان صهیویستی در شرق جبالیا، اعلام کرد: خون شهید صالح گواهی جدید بر پایبندی ملت ما به حقش در برخورداری از زندگی آزاد است. شهید احمد صالح مشعلی است که راه هم رزمان و برادرانش را روشن خواهد کرد.

در این بیانیه تاکید شده است که فلسطینی‌ها تسلیم نمی‌شوند و اقدامات سرکوبگرانه صهیونیستها موجب کرنش آنها نخواهد شد.

جهاد اسلامی بیان کرد که خون شهید صالح به هدر نخواهد رفت.

بازداشت 7 فلسطینی در کرانه باختری

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز هفت فلسطینی را در رام الله و البیره در کرانه باختری بازداشت کردند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا