مصدومیت کمک‌داور/ ضربه خشن غول برزیلی استقلال به آریاکیا



در جریان بازی تراکتور و استقلال، بازیکن استقلال در حین گرم کردن در کنار زمین با کمک داور مسابقه برخورد کرد و باعث مصدومیت محمدرضا ابوالفضلی کمک داور این دیدار شد.

به گزارش ایسنا، تیم های تراکتور و استقلال در هفته پانزدهم رقابت های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۴ امروز (جمعه) در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز و در هوای سرد و نیمه‌ابری این شهر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار سرخ‌پوشان تبریزی موفق شدند با گل‌های محمد قنبری در دقایق ۳۷ و ۵۲ سه امتیاز این دیدار خانگی را از آن خود کنند.

در پنجمین دقیقه از نیمه دوم این مسابقه کمک‌داور با برخورد به بازیکن استقلال که در کنار زمین درحال گرم کردن بود نقش بر زمین شده و کادر پزشکی برای مداوای محمدرضا ابوالفضلی کمک داور تهرانی این دیدار وارد زمین شدند. پس از چند دقیقه توقف بازی، با برگشت ابوالفضلی بازی از سرگرفته شد.

ضدحمله برق‌آسای سرخ‌پوشان تبریزی و پاس تو در ریکاردو آلوز به قنبری با ضربه تماشایی این بازیکن همراه بود تا توپ در کنج دروازه استقلال قرار بگیرد و مهاجم شوشتری تراکتوری‌ها گل دوم را هم به نام خود ثبت کند.

برخورد خشن آرنج مدافع وسط بلند قامت استقلال رافائل داسیلوا آرودا با صورت پوریا آریاکیا باعث اعتراض و خشم بازیکنان و نیمکت‌نشینان تراکتور شد.

ریکاردو آلوز با اعتراض به نظر داور مبنی بر اعلام خطای گستاوو بر روی بازیکن استقلال، اولین کارت زرد بازی را در دقیقه ۵۵ مسابقه به جان خرید. در دقیقه ۶۸ بازی خطای خطرناک روزبه چشمی بر روی ریکاردو آلوز با اعتراض شدید تراکتوری‌ها همراه بود که داور با نشان دادن کارت زرد به مدافع ملی‌پوش استقلال به این قائله پایان داد.

چشمی، با دریافت کارت زرد از سوی داور مسابقه، ۴ کارته شد و بازی هفته بعد تیمش را در رقابت‌های لیگ برتر از دست داد. این بازیکن، پیش از این در دیدارهای نفت مسجد سلیمان، نساجی مازندران و آلومینیوم اراک کارت زرد دریافت کرده بود.

کاوه رضایی که این روزها زمزمه بازگشتش به استقلال مطرح است در دقیقه ۷۵ بازی در ترکیب تراکتور قرار گرفت تا پس از مدت ها مصدومیت این بار در برابر تیم سابق و مقصد احتمالی‌اش در نیم‌فصل دوم به میدان برود.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا