مصطفی رحماندوست و جایزه «مرغک»



مصطفی رحمان‌دوست با حکم مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌عنوان دبیر جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان منصوب شد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی مدیرعامل کانون در حکمی مصطفی رحمان‌دوست – شاعر و نویسنده کودکان و نوجوانان – را به‌عنوان دبیر جایزه مرغک (جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان) منصوب کرد.

در این حکم آمده که به شایستگی‌ها، سوابق و تجربه‌های ارزشمند رحماندوست اشاره کرده و برگزاری این رویداد را فرصت ارزشمندی دانسته است که علاوه بر ارزیابی دقیق و کارشناسی کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان، امکان معرفی و حمایت از آثار فاخر و هویت‌بخش این حوزه را فراهم می‌سازد.

او همچنین در این حکم اظهار امیدواری کرده است تا با بهره‌مندی از ظرفیت‌های عظیم دانش و تجربه گرانسنگ نویسندگان، شاعران و ناشران کتاب و توجه به ارزش‌های فرهنگ اصیل ایرانی  و اسلامی و ملاحظه سیاست‌ها و جایگاه فرهنگی کانون، در مسیر اجرای برنامه‌های شورای سیاست‌گذاری این رویداد و جریان‌سازی و اعتلای آثار ادبی حوزه‌ی کودک و نوجوان گام‌های مؤثری برداشته شود.

«جایزه مرغک» از سوی کانون پرورش فکری و با هدف ایجاد بستر مناسب برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و معرفی کتاب‌های برگزیده حوزه کودک ونوجوان و حمایت از ناشران این حوزه برگزار می‌شود.

 انتهای پیام 



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا