معاون استاندار اصفهان: سمیرم در آرامش کامل است؛ با اخلالگران امنیت مردم قاطعانه برخورد می شود


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: شهرستان سمیرم در آرامش کامل قرار دارد و اگر کسی بخواهد امنیت و آسایش مردم را به خطر بیندازد به صورت قاطعانه برخورد می‌شود.

محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سمیرم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت دهه مقاومت اظهار داشت: سه ماهی است که کشور درگیر نا آرامی است و در این راستا در استان اصفهان نیز چند شهرستان درگیر این موضوع شدند.

وی با بیان این‌که وقایع اخیر یک جنگ احزاب تمام عیار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است زیرا تمام کفر و نفاق با تمام ظرفیت‌ها برای ضربه زدن به نظام بسیج شدند، افزود: فتنه‌ها و کودتاهای زیادی بعد از انقلاب داشته‌ایم ولی هیچ کدام از آن‌ها جنگ ترکیبی نبوده است، در جنگ ترکیبی دشمن گسل‌هایی را فعال می‌کند و با تمام قدرت علیه نظام هدایت می‌کند.

جان‌نثاری با یادآوری اینکه برخی از دانشجویان در تجمعات دانشجویی به دین و ارزش‌های دینی اهانت کردند و نادیده گرفتن ارزش‌های دینی یکی از گسل‌هایی بود که فعال شد، گفت: آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی، آلمان، فرانسه، انگلیس و عربستان طراحان جریانات اخیر بودند که هر کدام به طریقی در این مسأله همکاری داشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان این‌که دشمن تاب دیدن قوی بودن ایران را ندارد و می‌خواهد ایران قوی و الگو نشود، عنوان کرد: دشمن به دنبال این است که همه اسلام را در این کشور نابود کند، با تمام قدرت پای این ایستاده تا دین اسلام در کشور نباشد و بعد هم کشور را تجزیه کند.

دشمنان در ادامه شکست خود، به‌دنبال تحت تأثیر قرار دادن معیشت مردم هستند

جان‌نثاری گفت: در جریانات اخیر تمام تلاش خود را کردند اما نتوانستند غلطی بکنند در همین راستا به‌دلیل شکستی که در فتنه اخیر تجربه کردند، اکنون به دنبال تحت تأثیر قرار دادن معیشت مردم هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در شهرستان سمیرم گفت: مردم فهیم سمیرم با این فتنه‌گران همراه نشدند، کارنامه مردم سمیرم شهدا و رزمندگانی است که تقدیم انقلاب کردند.

وی با تأکید بر این‌که امنیت و آسایشی که در شهر اصفهان است باید در دور افتاده‌ترین روستا هم باشد، خاطرنشان کرد: دست مردم شهرستان سمیرم را می‌بوسیم، بازار و کسبه به صورت عادی در حال فعالیت هستند و از سمتی نیروهای نظامی و انتظامی برای امنیت و آسایش مردم فعالیت می‌کنند و از جان خود نیز می‌گذرند.

جان‌نثاری با بیان این‌که مردم شهرستان سمیرم را مؤمن انقلابی می‌دانیم،افزود: مردم با حضور پر شور خود در تشییع شهدای گمنام، این فتنه را هم خنثی خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اظهار داشت: شهرستان سمیرم در آرامش کامل قرار دارد و اگر کسی بخواهد امنیت و آسایش مردم را به خطر بیندازد به صورت قاطعانه برخورد می‌شود.

وی در ادامه خطاب به مسؤولان گفت: اگر با رفتارمان کسی را ناراضی کردیم، دشمن سو استفاده می‌کند، باید همه مسؤولان ادارات وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند و برای مردم گشایش ایجاد کنند، امروزه جهاد در راه خدا خدمت به مردم است.

جان‌نثاری با تأکید بر اینکه فعالیت ادارات، ارگان‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان باید طبق روال قبل ادامه پیدا کند، خاطر نشان کرد: مصوباتی که در سفر استاندار و وزیر ورزش به عنوان نماینده دولت، در این شهرستان بوده است، باید تا مرحله اجرا به صورت جدی پیگیری شود.



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا