معرفی دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک ظرف چند هفته آینده



رییس کمیته ملی پارالمپیک گفت: هیچ بلاتکلیفی برای اجرای برنامه‌ها در این کمیته نداریم و ظرف چند هفته آینده دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک نیز که پست بسیار مهمی است، معرفی خواهد شد.

غفور کارگری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک اظهار کرد: محمد تابع که پیش از این سرپرست دبیری کمیته ملی پارالمپیک بود از کمیته نرفته، بلکه به دلایل مختلف که خود وی مطرح کردند از او خواستم در بخش‌های دیگر کمیته از تجربیات او استفاده کنیم و مسوولیت مابقی امور نیز برعهده‌ی من است.

وی گفت: به عنوان رسانه نگرانی شما را درک می‌کنم، اما در این زمینه نگران نیستم و سعی داریم کسی را برای پست دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک انتخاب کنیم که تردیدی در انتخاب او نداشته باشیم و  فردی را در این پست قرار دهیم که منشاء اثر و کمک کننده در پیشرفت کارها باشد.

رییس کمیته ملی پارالمپیک در پاسخ به این پرسش که چه زمانی دبیر اجرایی کمیته مشخص خواهد شد، تصریح کرد: در این زمینه چند گزینه مطرح است که با بررسی گزینه‌های مختلف ظرف ۲ تا ۳ هفته آینده دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک معرفی خواهد شد.

کارگری اضافه کرد: هیچ بلاتکلیفی در اجرای برنامه‌های کمیته ملی پارالمپیک وجود ندارد و تا امروز کاری روی زمین باقی نمانده که نگران آن باشیم، طی یک ماه و نیم که مسوولیت کمیته را برعهده گرفتم شرایط راضی کننده است و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی در خصوص انتقاد برخی از اعضای هیات اجرایی مبنی بر دخیل نبودن آنها در برخی از تصمیمات کمیته ملی پارالمپیک، خاطرنشان کرد: اگر در گذشته ماهی یک جلسه با اعضای هیات اجرایی برگزار می‌شد، طی یک ماه و نیم حضورم در کمیته ملی پارالمپیک دو جلسه با هیات اجرایی داشتیم که در این جلسات مباحث کلان کمیته، سیاست‌گذاریها و برنامه‌ها تشریح می‌شود، حتی برخی از اعضای هیات اجرایی که ریاست فدراسیون را نیز برعهده دارند در جلسات فنی و شورای مدیران نیز حضور دارند.

رییس کمیته ملی پارالمپیک با بیان این که تنها نگرانی ما بحث بودجه بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین است، خاطرنشان کرد: در لایحه بودجه سال آینده برای بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین بودجه خاصی دیده نشده که این مساله نگرانی برای آماده‌سازی تیم‌ها جهت شرکت در این بازیها و مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک پاریس ایجاد کرده است، امیدوارم این موضوع با حمایت دولت بزودی حل شود تا دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشیم، قطعا اگر این مشکل برطرف نشود، دچار بحران خواهیم شد.

وی پیرامون این پرسش که چه مقدار از بودجه امسال کمیته ملی پارالمپیک محقق شده است، گفت: امسال شرایط خوب است و بیشتر بودجه خود را دریافت کرده‌ایم، امیدوارم مابقی بودجه را نیز تا پایان سال واریز کنند تا مشکلی برای آماده سازی تیم و اعزام آنها به تورنمنت‌های بین‌المللی را نداشته باشیم.

کارگری در پایان اظهار کرد: برای این که بتوانیم طرح‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی شده خود را به خوبی اجرا کنیم باید به اعتبارات کمیته توجه ویژه‌ای صورت بگیرد.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا