مقاومت با ترور متوقف نمی‌شود/ آماده گسترش دامنه آتش هستیم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب‌نیوز، ابوحمزه، سخنگوی نظامی گردان‌های سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت چند ساعت پیش «احمد ابودقه»، معاون فرمانده نیروی موشکی گردان های سرایا القدس اعلام کرد مقاومت با ترور متوقف نمی‌شود و پاسخ مقاومت به این جنایت با حملات موشکی گسترده به شهرهای صهیونیست‌نشین آغاز شده است.

وی دراین‌باره گفت: جنبش و حرکت مقاومت با هیچ عملیات تروری متوقف نمی‌شود.پاسخ مقاومت (به شهادت احمد ابودقه) در چارچوب عملیات «انتقام-آزادی» با شلیک صدها موشک به شهرهای اشغالی آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

ابوحمزه افزود: مقاومت با با پاسخ خود تمام پیش‌بینی‌ها و انتظارات دشمن را به هم زد و ۳۵ ساعت دشمن را به وحشت انداخت. ما مصمم به دفاع تهاجمی و آماده گسترش دایره آتش هستیم، صرف‌نظر از اینکه نبرد چقدر طولانی و هزنیه آن چقدر باشد.

شبکه الجزیره ساعاتی پیش به نقل از رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرد نیروهای مقاومت فلسطین یک ساختمان ۴ طبقه را در شهر «رخووت» در ۲۰ کیلومتری جنوب تل‌آویو، مرکز رژیم صهیونیستی، هدف قرار دادند. خبرنگار «شهاب نیوز» نیز می‌گوید نیروهای مقاومت از لحظاتی پیش موج جدیدی از حملات موشکی علیه شهرک‌ها و شهرهای صهیونیستی آغاز کرده‌اند. این حملات موشکی مقاومت ساعتی پس از شهادت احمد ابودقه، معاون فرمانده نیروی موشکی گردان های سرایا القدسِ جهاد اسلامی انجام می‌شود که امروز در بمباران خانه‌اش در خان یونس در جنوب نوار غزه به شهادت رسید.

کانال ۱۳ اسرائیل اعلام کرد در حمله موشکی به منطقه «رخووت» در جنوب تل‌آویو یک نفر کشته و ۹ نفر دیگر نیز زخمی شدند.



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا