ملوان تازه به لیگ برتر عادت کرده است/ قوهای سپید بدون سلاح



پس از باخت یک بر صفر برابر پرسپولیس در خانه، ملوان ۵ بازی است که شکست نخورده اما مشکل گلزنی آن‌ها هنوز ادامه دارد و بیش از ۲۷۰ دقیقه است که نتوانستند دروازه رقبای خود را باز کنند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال ملوان در دیداری ۶ امتیازی در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران برابر مس کرمان به تساوی بدون گل رسید تا همچنان با ۱۲ امتیاز در جایگاه سیزدهم لیگ برتر قرار بگیرد و اختلافی ۲ امتیازی با منطقه سقوط داشته باشد.

این پنجمین دیدار متوالی بدون شکست قوهای سپید انزلی در لیگ برتر بود تا بعد از شروعی ناامید کننده در این مسابقات، حالا شاگردان جوان مازیار زارع به حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران عادت کنند. البته ملوان در این ۵ بازی، تنها یک بار توانسته پیروز از میدان مسابقه خارج شود و در ۴ دیدار دیگر به تساوی رسیده است اما برای تیمی که تا هفته دهم در منطقه سقوط قرار داشت، نتیجه بدی به حساب نمی‌آید.

با این حساب، شاگردان مازیار زارع هنوز در بخش گلزنی مشکل دارند و این مربی جوان در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به دنبال
جذب یک مهاجم هدف ۶ دانگ برای رفع مشکل گلزنی است. تساوی بدون گل برابر مس کرمان، سومین تساوی متوالی بدون گل سفیدپوشان انزلی بود و آن‌ها بیش از ۲۷۰ دقیقه است که نتوانسته‌اند دروازه حریف خود را باز کنند. ملوان صاحب ششمین خط حمله ضعیف فصل جاری لیگ برتر است و این تیم در ۸ بازی این فصل از باز کردن دروازه رقبایش عاجز مانده است. این در حالی است که آن‌ها فصل گذشته در لیگ یک صاحب یکی از بهترین خطوط هجومی بودند و مهاجمان ملوان در این فصل هنوز نتوانستند خود را پیدا کنند.

البته زارع به دنبال حل این مشکل است و نام‌هایی نیز برای اضافه شدن به لیست بازیکنان ملوان در نیم‌فصل شنیده شده بود که فعلا ۲ گزینه ابتدایی در دسترس نخواهند بود. گزینه اول و داخلی ملوانی‌ها برای این پست، عیسی آل‌کثیر بود که این مهاجم پس از دوران نقاهتش، با پرسپولیس قرارداد بست و ملوانی‌ها دیگر نمی‌توانند روی او حساب باز کنند. بالا رفتن قیمت ارز سبب شده تا ملوان به ناچار دنبال مهاجم داخلی باشد و گزینه‌های خارجی مانند رودی ژستد در اولویت‌های بعدی قرار بگیرند. با وجود اعلام چند رسانه مبنی بر توافق باشگاه ملوان با مهاجم پیشین استقلال، مازیار زارع در نشست خبری خود اعلام کرد که هیچ مذاکره‌ای با ژستد نداشته‌اند و اولویت آن‌ها جذب مهاجم ایرانی است. باید دید سرمربی جوان ملوان، بالاخره چگونه این مشکل را حل خواهد کرد و تیمش را در نیم‌فصل دوم به مصاف رقبا خواهد فرستاد.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا