مهدی‌پور: هواداران استقلال باید به ما افتخار کنند!


هافبک استقلال می‌گوید دوست داشته در فینال بازی کند اما ناراحت است که این بازی را از دست داد.

به گزارش ایسنا، مهدی مهدی‌پور، هافبک تیم فوتبال استقلال پس از برتری تیمش برابر نساجی و صعود به فینال جام حذفی گفت: بازی خوبی بود و عملکرد بی‌نظیری داشتیم. چه در حمله و چه در دفاع ایده‌آل بودیم. به بازیکنان و کادر فنی تبریک می‌گویم و امیدوارم فردا هر تیمی که صعود کرد، بتوانیم چنین عملکردی مقابل آن‌ها نیز داشته باشیم و بتوانیم جام را تقدیم هواداران کنیم.

ناراحتی برای از دست دادن فینال

وی ادامه داد: ناراحتم که در فینال غایب هستم و نمی‌توانم تیم را همراهی کنم. آن صحنه قطعا کارت زرد داشته و فینال را از دست دادم اما امیدوارم سایر بازیکنان بتوانند جام را برای هواداران به ارمغان بیاورند.

بیشتر بخوانید

هافبک استقلال درباره شرایط مالی تیمش توضیح داد: شرایط مالی ما مشخص است. ما ۷ ماه است که پولی نگرفتیم. شرایط ما خیلی سخت بود. هر تیمی که جای استقلال بود، از هم پاشیده بود و به اینجا نمی‌رسید. هواداران ما باید به این تیم افتخار کنند زیرا بازیکنان و کادر فنی ۷ ماه است پول نگرفته‌اند و به این شکل پای کار مانده‌اند تا دل هواداران را شاد کنند. این مدت به ما خیلی سخت گذشت.

مهدی پور دربار شرایط خودش عنوان کرد: به جز هفته‌هایی که مصدوم بودم، فصل خوبی بود و در این سه، چهار بازی آخر شرایط ایده‌آلی داشتم و حیف شد که نمی‌توانم فینال را بازی کنم. شرایط بازی طوری پیش رفت که این اتفاق رخ نداد. من فصل بعد با استقلال قرارداد دارم و در خدمت تیم هستم.

رضا میرزایی، بوگاتی استقلال

او درباره مصدومیت رضا میرزایی که منجر به پارگی رباط صلیبی او شد گفت: رضا سال اولش در استقلال بود و با این که کمتر بازی کرد، بوگاتی استقلال شده و عملکرد خوبی داشت و امیدوارم زودتر به میادین بازگردد.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا