مهلت ارسال مقاله به همایش بین‌المللی التهاب تمدید شد


سومین همایش بین‌المللی التهاب (ICI-2023) با رویکرد پیامدهای التهابی کووید- ۱۹، از ۷ تا ۱۰ اسفند ماه امسال در سالن همایش های مرکز طبی کودکان تهران با حضور اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و فارغ التحصیلان علوم پایه و بالینی در حوزه های مرتبط برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، همایش توسط مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی (IAARI) دانشگاه علوم پزشکی تهران و با همکاری چند مرکز تحقیقاتی پایه و بالینی و انجمن علمی به صورت حضوری برگزار خواهد شد. در این رویداد دستاوردهای علمی اخیر توسط اساتید، دانشمندان و محققان برجسته جهان با تمرکز بر جنبه‌های مختلف پیامدهای التهابی  COVID-۱۹ مورد بحث قرار خواهد گرفت.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، «این تبادل نظر و مقالات ارائه شده در  همایش می تواند دیدگاه های جدیدی را برای تحقیقات آتی، کاهش بار بیماری و در نهایت بهبود سلامت و کیفیت زندگی بیماران بیفزاید.»

دکتر مریم نوری زاده، دبیر همایش در این رابطه گفت: امیدواریم با همت و برنامه ریزی هیئت اجرایی و اعضای کمیته های علمی و اجرایی در سال جاری بتوانیم گردهمایی پرباری از دانشمندان، محققان، پزشکان، متخصصان و دانشجویان علوم پایه و بالینی پزشکی ایران و  سایر کشورها را داشته باشیم.

وی گفت: زمان ارائه مقالات در این همایش تا اول بهمن ماه تمدید شده است، همچنین سخنرانان مدعو، سخنرانی خود را به صورت حضوری در این کنگره ارائه کرده و ارائه خلاصه مقالات پذیرفته شده به صورت ضبط شده (Mini Oral) خواهد بود و از همه فعالان این عرصه دعوت می کنیم تا با مشارکت علمی خود و ارسال خلاصه مقالات بر غنای علمی این  همایش بیفزایند.

علاقه مندان می توانند برای ارسال خلاصه مقالات خود ابتدا در وبسایت  ثبت نام کرده، سپس مراحل ارسال خلاصه مقاله را پیگیری کنند.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا