مهمانان ویژه وزیر دفاع /کدام فرماندهان بلندپایه نظامی به دیدار امیر آشتیانی رفتند؟

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به همراه هیئت رئیسه ارتش، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی، معاونین و فرماندهان نیروهای زمینی، پدافند هوایی، دریایی، هوایی فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص)، رئیس کانون بازنشستگان و مدیر عامل بنیاد تعاون ارتش با حضور در وزارت دفاع با امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دیدار و گفتگو کردند.

فرمانده کل ارتش در این دیدار با تقدیر از تلاش‌های جهادی امیر حاتمی و تبریک انتخاب امیر آشتیانی به سِمت وزیر دفاع، اظهار داشت: وزارت دفاع نقش بسزایی در ارتقاء قدرت دفاعی نیروهای مسلح داشته و توانسته است با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و بومی، نیازمندی‌های راهبردی دفاعی نیروهای مسلح را تأمین کند.

سرلشکر موسوی با آرزوی موفقیت برای امیر آشتیانی در مسئولیت حساس وزارت دفاع، گفت: امیدواریم که سطح تعاملات ارتش و وزارت دفاع در این دوره در ابعاد مختلف دفاعی، نظامی و علمی، پژوهشی افزایش یابد و ان‌شاءالله با استعانت از خداوند متعال گام‌های مهمی را در قدرت‌آفرینی و بازدارندگی مؤثر برخواهیم داشت.

امیر سرتیپ آشتیانی، وزیر دفاع نیز در این دیدار با تجلیل از آمادگی‌های رزمی و دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه خدمات‌رسانی به کشور در شرایط سخت و بحرانی و همچنین مقابله با ویروس منحوس کرونا، از آمادگی کامل وزارت دفاع در جهت تأمین نیازمندی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ارتش در حوزه‌های رزم زمینی، هوایی، پدافند و دریایی خبر داد.

وزیر دفاع خاطرنشان کرد: بی تردید نقش‌آفرینی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفاظت و حراست از حدود و ثغور ایران اسلامی و ارتقاء توان دفاعی ارتش موجب ناامیدی دشمنان و بر هم زدن توطئه‌ها و نقشه‌های شوم آن‌ها خواهد شد.

۲۷۲۱۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا