میرتاج‌الدینی: عملیاتی شدن کالابرگ الکترونیکی مطالبه مجلس از دولت است



یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار می‌رود در کنار ۳۱۵ هزار میلیارد تومان یارانه‌ای که در سال آینده پرداخت می‌شود کالابرگ الکترونیکی نیز عملیاتی شده و مردم بتوانند ۱۲ قلم کالای اساسی را خریداری کنند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا میرتاج‌الدینی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با تسلیت به زلزله زدگان در کشورهای ترکیه و سوریه و مردم مصیبت‌دیده در خوی بیان کرد: کمیسیون برنامه گزارش جامعی را در خصوص هدفمندسازی یارانه و تبصره ۱۴ قانون بودجه سال جاری ارائه کرد. اقدام دولت در تفکیک هزینه‌های یارانه‌ای و جدا کردن بودجه‌هایی که با هدفمندسازی مرتبط نبود از تبصره ۱۴ و انتقال آن به بودجه عمومی کار شایسته‌ای در راستای اصلاح ساختار بودجه بود.

وی در ادامه اظهار کرد: نکته حائز اهمیت این است که همراه با پرداخت یارانه نقدی که در سال آینده ۳۱۵ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است باید کالابرگ الکترونیکی عملیاتی شود و این درخواست مجلس شورای اسلامی از دولت است تا کسانی که کارت یارانه دارند به اندازه اعتبار در کارت بتوانند ۱۲ قلم از کالاهای مورد نیاز خود را با نرخ دولتی خریداری کنند. تثبیت قیمت کالاهای اساسی از مواردی است که باید مورد توجه باشد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اکنون ما با ناترازی انرژی مواجه هستیم و برای مدیریت آن باید برنامه ‌ریزی کنیم در صندوق هدفمند سازی یارانه‌ها یارانه‌ها یک سوم بودجه عمومی منابع وجود دارد در حالی که اگر به این صندوق و هدفمند سازی یارانه‌ها توجه نشود، نمی‌توانیم جلوی ناترازی را بگیریم.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا