ناصری، امام جمعه یزد: مخالفت غرب با ایران به دلیل وجود اسلام واقعی در کشور است / تمام کفر در مقابل نظام اسلامی ایستاده


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: آیت‌‌الله محمدرضا ناصری شامگاه دیروز در جریان دیدار با جمعی از طلبه‌های مدینه‌العلم کاظمیه با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی در زندگی اظهار کرد: در دوران جوانی باید از زمان به درستی استفاده کرد زیرا وقتی انسان پا به سن می‌گذارد آن زمان است که حسرت زمان‌های از دست رفته در دوران جوانی‌اش را می‌خورد.

وی با اشاره به این‌که وقت و دقت از مهمترین مسائل است، افزود: در هیچ برهه از زندگی نباید زمان و دقت را از دست داد و در زندگی روزانه یاد خدا همواره باید جریان داشته باشد.

امام جمعه یزد با بیان این‌که طلاب باید خود را آماده کنند تا یاد خدا در زندگی مردم همواره جریان داشته باشد و وسوسه‌های شیطانی نیز از آنها دور شود، گفت: باید با خدا رفیق باشیم تا شیطان در زندگی ما حضور نداشته باشد، حقیقت خداشناسی، ارتباط با اهل‌بیت (ع) و رسیدن به کمال از مهمترین اهداف است و غرب نیز متوجه این موضوع شده و تلاش دارد با ورود در این موضوعات، مردم را از دین و ائمه معصوم (ع) برگرداند.

آیت الله ناصری یزدی با بیان این‌که مخالفت غرب با ایران به دلیل وجود اسلام واقعی در کشور است، تصریح کرد: اسلام واقعی دینی است که در برابر ظلم می‌ایستد و تحت ولایت خدا است؛ غرب از اینکه ایران نمی‌تواند ظلم را تحمل کند و همواره صدای مظلوم را به گوش جهان می‌رساند واهمه دارد و به همین دلیل سعی دارد تا با تحریم‌ها و …. کشور را تحت فشار قرار دهد، غافل از اینکه نمی‌تواند به اهداف خود دست یابد.

وی افزود: امروز در حساس‌ترین زمان تاریخ هستیم و کشور ما در حساس‌ترین زمان است و تمام کفر در مقابل نظام اسلامی ایستاده و بی سابقه ترین و شدیدترین دشمنی ها در این برهه از زمان اتفاق افتاده است.

ناصری ادامه داد: طلاب باید مراقب باشند تا غرور آن‌ها را فرا نگیرد؛ تواضع و خشوع باید بسیار مورد توجه مسلمانان به ویژه طلاب باشد.

امام جمعه یزد دقت در برنامه‌ریزی، توکل بر خدا و تواضع و خشوع را از مهمترین ارکان در زندگی دانست و گفت: در عصر حاضر باید بیش از گذشته نسبت به اعمال خود دقت داشته باشیم و بدانیم که هدف دشمن از ایجاد فضای مجازی ضربه زدن به این سه رکن مهم است.



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا