نعمت‌پور: مدال‌آوران کشتی فرنگی از تورنمنت مصر وارد چرخه انتخابی می‌شوند



مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: ۱۸ فرنگی‌کار ایران در تورنمنت کرواسی در شرایط خوبی به سر می‌برند و برای کسب بهترین نتیجه به میدان می روند.

طالب نعمت‌پور در گفتگو با ایسنا، درباره شرایط فرنگی کاران ایران در آستانه حضور در رقابت‌های رنکینگ کرواسی، اظهار کرد: برای حضور در مسابقات رنکینگ کرواسی در مجموع ۲ مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم تا بچه‌ها هر چه بیشتر برای حضور در این رویداد آماده شوند. خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تمامی بچه‌ها در شرایط نسبتا خوبی در این رویداد حاضر می‌شوند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی، افزود: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور به عنوان یکی از مراحل مهم چرخه انتخابی تیم ملی در شرایط خوبی برگزار شد و وضعیت فرنگی کاران توسط کادر فنی تیم ملی به دقت مورد ارزیابی قرار گرفت. در نهایت نیز ملی‌پوشان کشتی ایران در رقابت‌های جهانی صربستان که به مدال نرسیدند به همراه نفرات اول مسابقات قهرمانی کشور و طلایی‌های تیم ملی امید در رقابت‌های جهانی اسپانیا در تورنمنت رنکینگ کرواسی به میدان می‌روند.

وی با تاکید بر اینکه تیم اعزامی به رقابت‌های آسیایی از میان کشتی‌گیران اعزامی به تورنمنت زاگرب انتخاب می‌شوند، گفت: هر چند نتیجه کشتی‌گیران اعزامی برای اعزام به رقابت‌های آسیایی مهم است اما در نهایت کادر فنی با لحاظ تمامی فاکتورها نسبت به انتخاب ملی‌پوشان اقدام خواهد کرد.

نعمت‌پور با بیان اینکه خوشبختانه فرنگی‌کاران اعزامی مشکلی بابت مصدومیت ندارند، گفت: هماهنگی بسیار خوبی بین کشتی‌گیران و کادر فنی تیم ملی وجود دارد و همه برای کسب بهترین نتایج در رویدادهای مهم پیش رو متحد و یکدل هستند. امیدوارم این مسابقات به برنامه‌های کادر فنی برای شناخت بهترین نفرات کمک کند.

وی در پایان درباره حضور محمدرضا گرایی، دلخانی، ساروی و میرزازاده در تورنمنت رنکینگ مصر، خاطرنشان کرد: ۳ مدال‌آور کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی به همراه میثم دلخانی عازم این مسابقات می‌شوند. هدف کادر فنی این است که این نفرات بعد از مدت‌ها در تورنمنت مصر محک بخورند و همچنین وارد چرخه انتخابی تیم ملی شوند. با توجه به سال مهمی که کشتی فرنگی ایران در پیش دارد، محک و آماده‌سازی چهره‌های شاخص تیم ملی اهمیت زیادی برای کادر فنی دارد تا در نهایت بتوانیم بهترین عملکرد را در مسابقات مهم پیش رو با استفاده از تمام ظرفیت کشتی فرنگی ایران داشته باشیم. همچنین کادر فنی قصد دارد تعدادی از نفرات رده امید و چهره‌هایی که پشتوانه کشتی ایران هستند را به تورنمنت وهبی امره در ترکیه اعزام کند.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا