نماینده میانه: قبض گاز مشترکان روستایی به یکباره از ۲۰۰ هزار تومان به ۶ میلیون تومان رسیده


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی کمیسیون انرژی را مامور کرد تا علت افزایش چشمگیر قبوض گاز را بررسی کرده و گزارش آن را به صحن مجلس ارائه کند.

سید مرتضی حسینی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: قبض مشترکان گاز به ویژه مشترکان روستایی به یکباره از ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار تومان به ۲ الی ۶ میلیون تومان رسیده است. این اقدام شرکت گاز قابل قبول نیست و هیات رئیسه مجلس باید به این موضوع ورود کرد تا اصلاح شود.

وی در ادامه اظهار کرد: افزایش لحظه ای قیمت ارز و مایحتاج ضروری مردم و انواع کالاهای صنعتی به ویژه خودرو، امان مردم را بریده است. مسئولان برای رفع این مشکل و فشاری که روی آحاد مردم به ویژه اقشار کم درآمد است سریعاً چاره اندیشی کرده و کشور را درست اداره کنند. مردم نجیب، مقاوم و وفادار ایران شایسته این نوع مدیریت و گرانی و فشار نیستند.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اتحادیه اروپا با اقدام نابخردانه تروریست نامیدن سپاه، تمام شاخص های اخلاقی، حقوقی و ارزش های بین المللی را مخدوش کرد، این رفتار باعث سرافرازی سپاه در سطح ملی و منطقه ای می شود.

عبدالرضا مصری که ریاست جلسه علنی مجلس را بر عهده داشت، در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: با توجه به انتقادات تعداد زیادی از نمایندگان در خصوص افزایش قیمت قبوض گاز خانگی انتظار می‌رود کمیسیون انرژی جلسه ای در این برگزار کرده و گزارش آن را به صحن مجلس ارائه کند.



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا