نونیز: سوارس خیلی نصیحتم می‌کند


داروین نونیز به اسکای اسپورت گفت که همیشه به لوئیس سوارس نگاه می‌کند تا به او در پیشرفت در زمین کمک کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از لوپاریزین، داروین نونیز، مهاجم لیورپول گفت که برای پیشرفت به لوئیز سوارس نگاه می کند و او را یک “الگو”  برای خود می داند. سوارس ۸۲ گل در ۱۳۳ بازی برای لیورپول قبل از رفتن به بارسلونا به ثمر رساند.

مهاجم اروگوئه‌ای که در این فصل ۱۰ گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده است، پیش از دیدار مقابل ولورهمپتون در لیگ برتر، مصاحبه‌ای با اسکای اسپورت انجام داد و گفت: بدیهی است که من هنوز در ابتدای راه هستم و خیلی جا برای پیشرفت دارم. فکر می کنم همین اتفاق برای سوارز رخ داد و در سال دوم در لیورپول او عالی شد. چیز مشابهی برای من در بنفیکا رخ داد. سال اول متوسط بودم اما در سال دوم عالی بودم. در اینجا هم امیدوارم همین اتفاق بیفتد. امیدوارم فصل آینده شرایط بهتر شود. من تمام تلاشم را خواهم کرد و امیدوارم کمی خوش شانس باشم.

نونیز توضیح داد که سوارز پس از اخراجش مقابل کریستال پالاس با او تماس گرفت و از آن زمان به طور منظم با او در تماس بوده است.

مهاجم لیورپول در بخش پایانی صحبت های خود افزود: صحبت کردن با سوارس همیشه به شما کمک می کند. او یک الگو برای من است. در تیم ملی اکنون رابطه بسیار بهتری با او دارم. ما همیشه با هم صحبت می کنیم و او همیشه به من توصیه می کند. من خیلی چیزها را از او می‌پرسم زیرا او در لیورپول بود و تجربه‌اش خیلی بیشتر از من است.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا