نگاه دولت بسیج امکانات برای خدمت رسانی به جامعه ایثارگری است


ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نگاه دولت بسیج امکانات برای خدمت رسانی به جامعه ایثارگری است.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی چهارشنبه شب ۱۴ دی ماه ۱۴۰۱ در نشست شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: خدمت در بنیاد شهید که به فرمان حضرت امام تاسیس شد مقدس است و نگاه دولت بسیج امکانات برای خدمت رسانی به جامعه ایثارگری است. 
 
وی اظهارکرد: جامعه ایثارگری نیازمند تکریم است و همه همکاران در رفتار خویش کرامت جامعه ایثارگری را حفظ کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: بستر سازی برای رشد وتعالی جامعه ایثارگری  و قرار گرفتن در مسیر مرجعیت در جامعه از مهمترین  رویکردهای تحولی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

قاضی زاده هاشمی خطاب به همکاران اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: توفیق خدمت در بنیاد شهید را قدر بدانید و نیازهای جامعه ایثارگری  را با رفتار توام با کرامت انسانی  مجدانه پیگیری کنید.

وی، مومن بودن، مهربان بودن و مقتدر بودن را  سه خصوصیت کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران  عنوان کرد و ادامه داد: برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری از ظرفیت و امکانات استان بهره جویید و با صبوری و سعه صدر پاسخگوی جامعه هدف باشید.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، برای حل مشکلات خودرویی جهت سرکشی به جامعه ایثارگری قول مساعد داد و تاکید کرد: در زمینه آمبولانس، تجهیزات اداری و تکمیل مجتمع توانبخشی نیز بررسی و کمک خواهیم کرد.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: همه در بنیاد شهید خادم مردم هستیم  برای رضایت مندی جامعه هدف تلاش مضاعفی داشته باشند.

نگاه دولت بسیج امکانات برای خدمت رسانی به جامعه ایثارگری است

همچنین رضا پارسیان نژاد، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع  مقدس و  همه  صحنه ها دین خویش را به انقلاب ادا کرده است و شایسته توجه است.

وی با بیان اینکه هر چه این استان دارد به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی است، افرود: جامعه ایثارگران حماسه های بی بدیلی در طول حیات  انقلاب خلق کردند که هر کدام می تواند سوژه یکی از فیلم های جهانی باشد.

پارسیان نژاد اظهارکرد: رویکرد و توجه دولت سیزدهم  به جامعه ایثارگری  امید ویژه ای  را بین ایثارگران  بوجود آورده است و سفر حضرتعالی  به استانها نشان  از اهمیت خاص این دولت به حل مشکلات جامعه ایثارگری است.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تیم مدیریتی استان در راس استاندار و معاونین و مجموعه ادارات همراهی و همکاری خوبی با بنیاد شهید دارند، خاطرنشان کرد: تلاش کردیم در بنیاد شهید جوانگرایی، شایسته گزینی را مد نظر  قرار دهیم و همه همکاران که عموما از جامعه ایثارگری  هستند با روحیه جهادی و انقلابی  در حال خدمت هستند. 

پارسیان نژاد تصریح کرد: اعتبارات ساماندهی گلزار شهدا در سال گذشته‌ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون  تومان  بود که با حمایت دولت در سال جاری به ۱۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسید که نشان از نگاه ویژه  دولت به ساماندهی گلزار شهداست.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد، وی بیان کرد: مجتمع  توانبخشی و ورزشی ایثار بیش از ۱۷ سال نیمه کاره مانده است که امیدواریم به سفر حضرتعالی این پروژه سریعتر به بهره برداری برسد 
وی  گفت: ۷۵ درصد استان کهگیلویه وبویراحمد کوهستانی است که برای سرکشی به خانواده شهدا سیستم خود رویی جوابگو نیست.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا