نیروی انتظامی قم حامی محیط زیست است

ایسنا/قم فرمانده انتظامی استان قم گفت: مسأله محیط زیست در تأمین امنیت و سلامت مردم، دارای اهمیت فوق العاده ای است، از این رو نیروی انتظامی همواره حامی و کمک کار مجموعه محیط زیست خواهد بود.  

سردار سید محمود میرفیضی امروز ۱۵ شهریورماه در دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: مسأله محیط زیست در تأمین امنیت و سلامت مردم، دارای اهمیت فوق العاده ای است، از این رو نیروی انتظامی همواره حامی و کمک کار مجموعه محیط زیست خواهد بود.  

وی با بیان اینکه موضوعاتی همچون اشتغال و توسعه اقتصادی نباید دستاویزی برای تخریب طبیعت و محیط زیست باشد، تصریح کرد: برای پیشگیری و مقابله با تخلفات زیست محیطی باید همه نهادها و دستگاههای مرتبط پای کار باشند تا به اهداف مورد نظر دست یافته و ضمن بهبود وضعیت محیط زیست استان، شاهد تکرار تخلفات در سطح جامعه نباشیم.  

وی همچنین از استقرار صنایع آلاینده متعدد در استان قم در دهه های گذشته اظهار تأسف کرد و گفت: باید با ایجاد تعامل و هماهنگی هرچه بیشتر و برگزاری جلسات مشترک، شیوه نامه مشخصی برای مقابله مؤثر با تخلفات زیست محیطی در استان قم به دست آمده و بتوانیم از بروز برخی تخلفات به ویژه در موضوع جابجایی و تخلیه غیرقانونی پسماند و شکار و صید جانوران وحشی جلوگیری کنیم.  

فرمانده انتظامی استان قم در پایان از آمادگی کامل این مجموعه برای همکاری های عملیاتی و آموزشی با اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم خبر داد و گفت: همه مردم و مسئولان برای حفظ و حراست از محیط زیست باید متعهد بوده و اجازه ندهیم عده ای سودجو و متخلف، طبیعت و محیط زیست کشورمان را از میان ببرند.

انتهای پیام 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا