هراز، چالوس و آزادراه تهران – شمال همچنان مسدود است



رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اعلام کرد که محورهای هراز، چالوس و آزادراه تهران – شمال همچنان و تا اطلاع‌ بعدی مسدود است.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت بازگشایی محورهای هراز، چالوس و آزادراه تهران – شمال گفت:‌ از حوالی ظهر امروز و به دلیل ریزش بهمن و احتمال ریزش بهمن در نقاط دیگر جاده سه محور هراز، چالوس و آزادراه تهران – شمال مسدود شد که این وضعیت همچنان ادامه داشته و به دلیل ارتقا ایمنی و جلوگیری از خطرات احتمالی ناشی از ریزش بهمن این سه محور همچنان و تا اطلاع بعدی مسدودند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با بیان اینکه لازم است رانندگانی که قصد تردد از این مسیرها را داشته سفر خود را به تاخیر بیاندازند، گفت:‌ اگر هم سفر ضروری بوده و باید حتما انجام شود، می‌توان از مسیرهای جایگزین فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت برای رسیدن به مقصد تردد کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا افزود: به طورکلی و در این ایام رانندگان باید توجه داشته باشند که استفاده از زنجیرچرخ در محورها و گردنه‌های کوهستانی برف‌گیر الزامی است. رعایت فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئنه و پرهیز از سبقت غیرمجاز موضوع دیگری است که رانندگان باید در شرایط برفی و بارانی رعایت کنند. اطمینان از سالم بودن تجهیزات زمستانی خودرو نظیر برف پاک‌کن و بخاری، پربودن باک خودرو در شروع سفر، همراه داشتن وعده غذایی کافی و لباس گرم مناسب از دیگر توصیه‌های پلیس به رانندگان است.

بیشتر بخوانید

نکات مهمی که رانندگان باید در زمستان رعایت کنند

این نکات را هنگام رانندگی در روزهای برفی و بارانی جدی بگیرید

شیرانی با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا