هلاکت ۱۰ داعشی در حملات نیروهای عراقی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق از هلاکت ۱۰ تروریست در جریان حملات هوایی به مخفیگاه داعش در سلسله جبال حمرین در استان دیالی عراق خبر داد.

در بیانیه اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق آمده است: در جریان حملات هوایی موفق طی ساعات گذشته به مخفیگاههای داعش در جبال حمرین شماری از تروریست‌ها کشته شدند.

همچنین در این بیانیه آمده است: پس از اینکه نیروهای مبارزه با تروریسم سه تروریست را از پا درآوردند در جریان حملات هوایی هم ۷ تروریست کشته شدند و در مجموع طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ تروریست به هلاکت رسیدند.

در جریان حملات هوایی، مخفیگاههای داعشی هم منهدم شد.

روز گذشته هم، جنگنده‌های اف -۱۶ عراق در حمله هوایی، موفق به هلاکت گروهی از تروریست‌ها در استان دیالی شدند.

واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد: در ادامه رویکرد هجومی و تعقیب عناصر تروریستی داعش و بر اساس اطلاعات دقیق و پیگیری اداره اطلاعات نظامی و تحت نظارت، برنامه ریزی و پیگیری واحد هدف‌گیری فرماندهی عملیات مشترک، خلبانان عراق با هواپیمای اف -۱۶ حمله هوایی موفقیت آمیزی در حمرین، منطقه عملیاتی دیالی انجام دادند.

در این بیانیه آمده است: این حمله منجر به کشته شدن گروهی از تروریست‌ها و تخریب مقرها و اماکن مورد استفاده آنان شد.

پیش از این هم عبدالوهاب الساعدی، رئیس سازمان ضد تروریسم عراق از هلاکت ۲۷ تروریست در دو عملیات در الانبار و حمرین خبر داد.

بر اساس این گزارش، عبدالوهاب الساعدی در جریان تمرینات نیروی هوایی عراق و با حضور محمد شیاع السودانی، فرمانده کل نیروهای مسلح عراق گفت: نیروهای سازمان ضد تروریسم عراق توانستند ۲۷ تروریست را در دو عملیات در الانبار و حمرین به هلاکت برسانند.

وی افزود: ما به دنبال توسعه کار سازمان ضد تروریسم به وسیله ایجاد یک واحد برای عملیات دریایی هستیم.

لازم به ذکر است که نیروهای امنیتی عراق برای اطمینان از عدم ظهور مجدد داعش و عناصر فراری آن، به جستجو، پاکسازی و تعقیب بقایای داعش در سراسر این کشور ادامه می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا