هماهنگی مجلس و دولت در گره‌گشایی مشکلات مردم راهبرد اساسی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی عصر دوشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر در اردبیل اظهار کرد: ابرقدرت‌های دنیا در برابر جمهوری اسلامی ایران با استقلال و عزت کامل قد علم کردند تا دولت و مجلس انقلابی را ناکارآمد نشان دهند در حالی که هماهنگی این قوا به نفع توسعه کشور و حل مشکلات مردم است.

وی تصریح کرد: در هفته‌های اخیر استحکام بیشتری را در این مسیر شاهد هستیم و قطعاً در دولت مردمی با الگوگیری از شهیدان رجایی و باهنر در ساده‌زیستی و کارهای جهادی، انتظار می‌رود در کمتر از سه ماه بخش عظیمی از مشکلات و نارسایی‌های کشور رفع شده و گام‌های جدی در حل معضلات معیشتی برداشته شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: هر چند سر و سامان دادن به ناهماهنگی‌ها و بسیاری از نارسایی‌ها زمان بر خواهد بود اما تمام تلاش دولت و مجلس بر این است تا با برنامه‌ریزی و اولویت کارها را به نحوی پیش ببرند که در گام‌های اولیه امید و نشاط به جامعه بازگردد.

موسوی تاکید مقام معظم رهبری را بر تدوین تقویم جامع در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها و اطلاع‌رسانی به مردم از فعالیت‌های انجام شده، افزود: انتظار می‌رود رسانه‌ها به ویژه فعالان فضای مجازی دست از تخریب و حاشیه‌سازی علیه مجلس و دولت بردارند و اجازه دهند در چند ماه آینده کار با آرامش و انسجام بیشتری به پیش برود تا زمینه برای ریل‌گذاری مناسب کارها در سال‌های آینده فراهم آید.

وی یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و خاطر نشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر ویژگی‌های برجسته‌ای را در مدت کوتاه مدیریتی داشتند که قطعاً مدیران امروز باید الگو و مرام خود را چنین سیره و روشی قرار دهند.

در این مراسم رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز در گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و قدردانی از زحمات دولتمردان و کارگزاران نظام اسلامی اضافه کرد: بهترین الگوی مدیریتی کشور ما شهیدان رجایی و باهنر هستند که با ساده‌زیستی و سعه صدر سعی کردند تا به عزت و عظمت کشور و حل مشکلات مردم تلاشی جدی داشته باشند.

حجت‌الاسلام باقری بیان کرد: امسال به دلیل شرایط کرونایی و به شکل محدود مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت و همچنین شهدای فصل تابستان اردبیل در گلزار شهدای فاطمی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد که امیدواریم با حل معضل کرونا در سال‌های آینده آئین‌های بزرگداشت در این ایام برگزار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا