هنوز برخی شهادت حاج قاسم را باور نمی‌کنند


رئیس قوه قضائیه در آستانه سومین سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی، وارد استان کرمان شد و در ابتدای سفر، در بیت‌الزهرا سلام الله علیها (منزل شهید سلیمانی که حاج قاسم آن را وقف برگزاری مجالس عزای حضرت فاطمه سلام الله علیها کرده است) حضور یافت و با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا به نقل میزان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بامداد دوشنبه ۱۲ دی ماه در این دیدار ضمن قدردانی از فداکاری‌ و ایثارگری‌های خانواده شهید سلیمانی اظهار کرد: یقینا در نتیجه‌بخش بودن زحمات و تلاش‌های سردار عزیز ما حاج قاسم سلیمانی، همکاری‌های خانواده محترم این شهید والامقام نقش به سزایی داشت‌.

رئیس دستگاه قضا با بیان این‌که «هنوز برخی شهادت حاج قاسم و این موضوع که دیگر این شهید گرانقدر در میان آن‌ها حضور ندارد را نمی‌توانند باور کنند»، گفت: در زمان حیات دنیوی شهید سلیمانی دو مرتبه خطاب به ایشان گفتم که از صمیم قلب از خدا می‌خواهم تمام عمرم را یک لحظه کند و آن یک لحظه را به وجود شما اضافه کند.

وی همچنین با حضور در گلزار شهدای کرمان، بعد از قرائت فاتحه و نثار گل، به مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و  با آرمان‌های بلند امام راحل (ه) و شهدای گلگون کفن تجدید پیمان نمود.

 بنابراین گزارش، برنامه اصلی سفر رئیس قوه قضاییه به استان کرمان، حضور در مراسم سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا