هواداران تراکتور به معنای واقعی پرشور هستند/ بازی با فولاد تماشایی خواهد بود



ایسنا/آذربایجان شرقی مهاجم جوان تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه هواداران این تیم لایق لقب “پرشورها” هستند، تاکید کرد: هدف اصلی‌مان کسب سهمیه آسیایی است.

مهدی هاشمی‌نژاد،قبل از دیدار تراکتور و فولاد خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: فولاد خوزستان هفته گذشته با نمایش مطلوب خود برابر پرسپولیس، توانست این تیم را از پیش‌رو بردارد و با انگیزه‌ای مضاعف به تبریز سفر می‌کند و همچنین تیم‌ما نیز با کسب نتایج قابل‌قبول در طی هفته های اخیر روند روبه رشدی را در پیش گرفته‌ است و مطمئناً این بازی پایاپای و تماشایی دنبال خواهد شد.

وی در رابطه با هدف اصلی تراکتور در فصل جاری رقابت‌ها افزود: هدف اصلی‌مان کسب سهمیه آسیایی است و نیم‌نگاهی به قهرمانی نیز داریم، ۱۳ هفته تا پایان رقابت‌ها زمان باقی مانده و به‌نظرم تیم‌ما با ارائه فوتبالی شناور و در پیش‌گرفتن روندی مطلوب، پتانسیل کسب سهمیه آسیایی را دارد.

وی ادامه داد: خمز سرمربی بسیار خوب و کاربلدی است و به نظرم سبک جدیدی از فوتبال مدرن را به ایران آورده است و همچنین سطح فنی تیم‌مان با حضور بازیکنان برجسته در پست های مختلف بالا است و فکر می‌کنم هواداران تراکتور و علاقه‌مندان فوتبال نیز از تماشای بازی هایمان لذت می‌برند.

هاشمی نژاد، در رابطه با حضور ۳۰ درصدی تماشاگران در بازی تراکتور و فولاد عنوان کرد: معتقدم فوتبال با تماشاگرانش لذت بخش است و هواداران تراکتور که به معنای واقعی مستحق لقب “پرشورها” هستند، زمان حضورشان در ورزشگاه با حمایت‌ خود انرژی مثبت‌شان را به بازیکنان انتقال می‌دهند و مطمئناً این هفته با در حضور گرم پرشورها، بازی چشم‌نواز تری را نسبت به هفته های گذشته به نمایش خواهیم گذاشت، تا با کسب پیروزی برابر تیم شایسته فولاد هواداران تراکتور را شاد کنیم.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا