واکنش شورای شهر تهران به اقدام پارلمان اروپا درباره سپاه


صبح امروز یکشنبه اعضای شورای اسلامی شهر تهران جلسه هم اندیشی را با موضوع بررسی اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تشکیل دادند و در این جلسه تصمیماتی در جهت حمایت از سپاه اتخاذ شد.

به گزارش ایسنا، مهدی چمران پیش از آغاز یکصد و بیست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در تشریح موضوعات جلسه هم اندیشی صبح امروز میان اعضای شورا گفت: به غیر از بخش کوچکی از زمان این جلسه که در مورد مسائل داخلی شورا و شهرداری صرف شد مابقی زمان درباره کار زشت و سخیف پارلمان اروپا بود که شورا به این نتیجه رسیده که در این حوزه مسئولیت دارد و باید اقداماتی را انجام دهد. بی تردید نیروی سپاه جزئی از نیروهای مسلح کشور ماست و کار پارلمان اروپا مخالف قوانین بین‌المللی است.

وی افزود: در این راستا تصمیماتی گرفته شد از جمله آنکه یک نفر از فرماندهان سپاه به صحن شورا دعوت شود و عده‌ای از اعضا با لباس سپاه در صحن شورا حضور پیدا کنند. همچنین بیانیه‌ای تهیه شود و بازدیدهایی از پادگان‌های سپاه صورت بگیرد.

چمران ادامه داد: این اقدامات در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ایستادن در مقابل این کار بچگانه پارلمان اروپا انجام خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به حضور رئیس سازمان استاندارد در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران، گفت: اختلاف نظرهایی در حوزه استاندارد وجود دارد که امروز با بحث و گفت‌وگو این اختلاف نظرها را حل خواهیم کرد و مواردی که مربوط به آلودگی هواست مورد بحث قرار می‌گیرد. خواسته ما این است که استاندارد روی مواردی همچون بنزین و اتومبیل‌ها سفت و سخت بایستد و ما نیز در این راستا حمایت خواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره اعلام اسامی ساختمان‌های ناایمن در شهر تهران نیز گفت: ۱۲۹ ساختمان فقط به لحاظ آتش نشانی ایمنی‌شان مورد سنجش قرار گرفته، کار خوبی است ما نیز موافق آن هستیم و دادستانی نیز تذکرات لازم را در این حوزه داده اما آنچه که مهم است جلساتی است که در ستاد بحران به صورت مشترک تشکیل شده تا ساختمان‌ها را به لحاظ تخصصی از بعد آتش نشانی و استحکام بنا مورد بررسی قرار دهد و به ساکنان و مالکین ساختمان نیز موضوع اعلام می‌شود.

وی تاکید کرد: شهرداری هم وقتی که قرار بشود این کار را انجام دهد لیست ساختمان‌ها را اعلام خواهد کرد. یک سری مسائل بوده که شهرداری باید اطمینان حاصل کند و پس از آن لیست ساختمان‌ها را اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا