واکنش علیرضا طلوع کیان به پیروزی مقابل سرمربی تیم ملی والیبال



علیرضا طلوع‌کیان در مورد پیروزی مقابل لبنیات هراز آمل گفت: بازی بسیار فنی و تاکتیکی بود. تیم ما با تمام توان بازی کرد. بازیکنان هم سنگ تمام گذاشتند و نکات فنی را خوب اجرا کردند.

به گزارش ایسنا، نیم‌فصل دوم لیگ برتر والیبال مردان یکشنبه، ۱۱ دی آغاز شد. تیم لبنیات هراز آمل که با ۱۲ پیروزی و یک باخت قهرمان دور رفت شد، در هفته چهاردهم به مصاف ایفاسرام اردکان رفت و سه بر صفر شکست خورد.   

تیم اردکان اواخر نیم‌فصل اول برای ادامه لیگ با علیرضا طلوع کیان به توافق رسید. طلوع‌کیان مربی تیم ملی والیبال و دستیار بهروز عطایی سرمربی تیم ملی است. تقابل این دو مربی در هفته چهاردهم و شکست سرمربی تیم ملی مقابل دستیار خود یکی از رویارویی‌های جذاب این هفته بود.  

طلوع کیان در گفت‌وگو با ایسنا به دیدار با لبنیات هراز آمل اشاره و بیان کرد: بازی بسیار فنی و تاکتیکی بود. تیم ما با تمام توان بازی کرد. بازیکنان هم سنگ تمام گذاشتند و نکات فنی را خوب اجرا کردند. تیم آقای عطایی فراتر از آسیا بازی می‌کند و قهرمان نیم فصل اول مسابقات بود. با این شکست هیچ چیزی از ارزش‌های تیم آمل کم نمی‌شود.  

او در واکنش به اینکه پیروزی مقابل لبنیات هراز آمل می‌تواند به معنی شانس تیم اردکان برای صعود به جمع چهار تیم برتر باشد، بیان کرد: قطعا تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و دل هواداران اردکانی را شاد کنیم.  

طلوع‌کیان در مورد قبول سرمربیگری تیم ایفاسرام اردکان گفت: مدیرعامل تیم اردکان قبل از بازی با ارومیه با من تماس داشت و پیشنهاد همکاری داد. دو طرف شرایط را بررسی کردیم و به توافق نهایی رسیدیم. با توجه به رتبه دهمی که تیم داشت، می‌دانم کار سختی است اما به خاطر بازیکنان خوب، مجموعه هواداران تیم و کمک به تیم مدیریتی قرارداد امضا کردم.  

او در مورد احتمال قرار گرفتن تیم خود بین هشت تیم برتر دور مقدماتی و صعود به پلی‌آف بیان کرد: قطعا کار دشواری است. مشکلات بدنی، حواشی و فنی در تیم وجود داشت که در حال رفع آنها هستیم. مجموعه تیم دست به دست همدیگر داده ایم تا به پلی‌آف صعود کنیم.  

انتهای پیام 



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا