واکنش پیمان اکبری به حضور حاشیه ساز پشت خط‌زن لهستانی


پیمان اکبری در مورد جذب پشت خط‌زن لهستانی تیم پیکان گفت: باید ببینید در رده‌های پایه تیم ملی بوده یا نه. از طرفی همه می‌دانند ما برای جذب بازیکنی از تیم ملی بزرگسالان لهستان باید کل بودجه باشگاه‌ را بدهیم.

به گزارش ایسنا، تیم پیکان تهران تا هفته بیستم لیگ برتر والیبال با کسب ۱۴ و برد ۴۴ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد. این تیم در هفته بیستم پس از ۹ هفته پیروزی، نتیجه را به شهرداری ارومیه واگذار کرد و در هفته بیست و یکم دیداری سخت با لبینات هراز آمل صدرنشین دارد.

پیمان اکبری در واکنش به اینکه جذب رافائل فارینا پشت خط زن لهستانی این تیم مطابق با آیین‌نامه انجام نشده است و این بازیکن ملی‌پوش نیست، به ایسنا گفت: باید ببینید در رده‌های پایه تیم ملی بوده یا نه. از طرفی همه می‌دانند ما برای جذب بازیکنی در تیم ملی بزرگسالان لهستان باید کل بودجه باشگاه‌ را بدهیم. شرایط لیگ ما با توجه به اوضاع این روزهای ارز به گونه‌ای نیست که توان جذب بازیکن ملی از کشوری صاحب‌نام را داشته باشیم.

او همچنین در مورد مسابقات لیگ به ایسنا گفت: لیگ طبق برنامه‌ برگزار می‌شود و اتفاقات خاص هم هر هفته برای همه تیم‌ها وجود دارد. کیفیت مسابقات هم خوب است و هیچ تیمی را نمی‌توان دست کم گرفت. هیچ تیمی از قبل بازنده نیست و همه برای برد می‌جنگند. همین موضوع کیفیت و زیبایی بازی‌ها را بهتر کرده است.

او در مورد شکست مقابل شهرداری ارومیه در هفته بیستم مسابقات بیان کرد: به شهرداری ارومیه تبریک می‌گویم. انصافا خوب بازی کردند و حق‌شان برد بود. ما ست اول را خوب بازی کردیم. شاید بچه‌های ما فکر می‌کردند، برنده می‌شوند به همین دلیل در ست‌های بعد عملکرد ست اول را نداشتیم.

اکبری در ادامه بیان کرد: در ۹ هفته گذشته برنده شدیم و عملکرد خوبی داشتیم. نمی‌شود همیشه شرایط ۱۰۰ درصدی را حفظ کرد اما برای همه تیم‌ها مهم است که در پایان نیم فصل دوم کجای جدول قرار بگیرند و با چه شرایطی به پلی‌آف بروند.

سرمربی تیم پیکان در مورد دیدار با لبنیات هراز آمل در هفته بیست و یکم مسابقات گفت: همه تیم‌ها سخت هستند و هر مسابقه سه امتیاز دارد چه با لبنیات هراز آمل و چه با تیم‌های دیگر. از بازیکنانم این انتظار را دارم که عملکرد واقعی خود را به نمایش بگذارند. البته چند بازیکن ما از بازی با پاس گرگان مریض و مصدوم شدند، حتی در بازی با شهرداری ارومیه از فیاضی استفاده کردم که در سه هفته گذشته بازی نکرده بود. افشین‌فر و علی شفیعی مریض بودند و آرمین تشکری هم مصدومیت داشت. امیدوارم این بازیکنان را به شرایط ایده‌آل برگردانیم تا با تیم کامل مقابل تیم‌های بعدی قرار بگیریم.

اکبری در مورد افزایش اعتراض‌ به داوری‌ها در لیگ برتر بیان کرد: تا وقتی داوران خط شهرستان‌ها به نفع خودشان بگیرند، بازی‌ها با مشکل و جنجال مواجه خواهند شد. البته همه جا این اتفاق نمی‌افتد بلکه برخی شهرستان‌ها این کار را می‌کنند که مشخص هم هستند. با توجه به اینکه ویدئو چک نداریم مسئولان کمیته داوران باید داوران را به گونه‌ای انتخاب کنند که این مشکلات کمتر به وجود بیاید. راه دیگر هم این است که از الان به فکر ویدئوچک باشند تا سال آینده همه از این سیستم استفاده کنند.

او با بیان اینکه اشتباهات داوری برای تیم پیکان هم پیش آمده است، ادامه داد: داور بالا و پایین تمام تلاش خود را می‌کنند تا بهترین داوری را انجام بدهند اما سرعت توپ بالا است. داوران خط می‌توانند از نظر داخل و اوت و سر دفاع به داور بالا کمک کنند اما اگر از تیم میزبان حمایت کنند کار داور را سخت می‌کند.

 انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا