ورود هیئت‌های اندیشه‌ورز به رفع مشکلات گلستان/ بازگشت ۸۰ کارخانه به چرخه تولید



ایسنا/گلستان فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه هیئت های‌اندیشه ورز در بخش‌های مختلف به کمک استان گلستان آمد، گفت: سپاه در راستای شتاب‌بخشی مأموریت‌ها همراه دستگاه‌های اجرایی است.

سردار علی ملک شاهکویی امروز دوشنبه ۱۰ بهمن در همایش متمرکز نخبگان‌اندیشه‌ورز بسیج استان گلستان اظهار کرد: بخشی از مأموریت‌های سپاه استان را مدیون هیئت‌های‌ اندیشه‌ورز هستیم که بدون هیچ چشمداشتی در راستای حل مسائل و مشکلات استان گام برمی دارند.

وی با بیان اینکه استان گلستان در اغتشاشات وضعیت مطلوبی داشت و زبانزد عام و خاص شد، افزود: با وجود آنکه گلستان تهدیدهای زیادی را در دل خود جای داده اما تاکنون روسفید بیرون آمده که بخشی از این موفقیت را ناشی از نگاه راهبردی هیئت‌های‌ اندیشه ورز می‌دانیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه هیئت‌های اندیشه‌ورز در بخش‌های مختلف به کمک استان گلستان آمد، تصریح کرد: ما به همه بخش‌ها اعلام کردیم که سپاه در راستای شتاب‌بخشی مأموریت‌ها همراه دستگاه‌های اجرایی است و در این مسیر نیز وارد شدیم.

ملک شاهکویی مشکلات حوزه آب را یکی از چالش‌های استان گلستان دانست و تصریح کرد: آب بندان‌های گلستان بین ۳۵ تا ۵۰ سال عمر دارند که برای لایروبی آن‌ها اقدام کردیم و با این اقدام ظرفیت ذخیره‌سازی آب در آن‌ها، افزایش قابل توجهی داشته است.

وی ورود به مشکلات بسیج عشایر و جلوگیری از فروش دام مولد، فعالیت در حوزه درمان و راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی در مناطق مرزی و محروم را از دیگر اقدامات هیئت های‌اندیشه ورز در استان برشمرد و یادآور شد: در حوزه رفع موانع تولید اقدامات مهمی انجام شده و ۸۰ کارگاه تولیدی راکد و تعطیل در کمتر از سه ماه به چرخه تولید بازگشتند.

راه‌اندازی قرارگاه جهاد تبیین از هفته آینده در گلستان

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه تنها در پروژه‌های قرارگاه خاتم الانبیاء هشت هزار نفر در گلستان مشغول به کار شدند، بیان کرد: از هفته آینده قرارگاه جهاد تبیین در سراسر استان راه‌اندازی شده و اعضای آن مشغول جهاد تبیین می‌شوند.

ملک شاهکویی با تأکید بر اینکه همه وظیفه دارند در راستای جهاد تبیین گام بردارند، خاطرنشان کرد: این اقدام در قالب قرارگاه جهاد تبیین پیگیری می‌شود و از این پس از محیط خانواده گرفته تا مساجد برای جهاد تبیین اقدام می‌کنند.

وی متذکر شد: بعد از قضایای اخیر قرارگاه عملیاتی دشمن همچنان فعال است و می‌خواهد تنور اغشتاشات داغ بماند حال اگر در راستای جهاد تبیین گام برنداریم دشمن جای ما را می‌گیرد البته که در برخی مسائل ضعیف عمل کردیم و دشمن جای ما نشست.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: دشمن در حوادث اخیر موفق نشد مردم را پای کار بیاورد اما تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با تزریق ناامیدی، مردم را پای کار بیاورند و آن‌ها را دچار خطای محاسباتی کند.

ملک شاهکویی، نفوذی‌های دشمن، اینترنت و استفاده از ماهواره را عامل نارضایتی مردم دانست و متذکر شد: امروز استفاده از ماهواره، خانواده‌ها را به چالش کشانده و پیوند پدران و مادران با فرزند را قطع کرده که هیئت‌اندیشه ورز باید به این مسأله ورود کند.

وی افزود: کسی می‌تواند در جنگ واقعی پیروز شود که غفلت نکند ناامید نشود با برنامه حرکت کند و اولویت‌ها را بشناسد، امروز همه باید به کمک دستگاه‌های اولویت دار مانند آموزش و پرورش، آب و فاضلاب، جهاد کشاورزی و دانشگاه‌ها بروند و سنگرها و خاکریزها را مشخص کنند تا در صورت هجمه دشمن غافلگیر نشوند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اضافه کرد: اگر کشاورزی و آب جزء اولویت‌های استان گلستان است همه باید به کمک این دستگاه‌ها بیایند چراکه کار این دستگاه‌ها با مردم سروکار دارند.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا