وزیر اطلاعات: دشمن همواره به فکر توطئه‌های جدید خواهد بود / ۱۲ تیم تروریستی که قصد خرابکاری در داخل کشور را داشتند، دستگیر شده اند


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: وزیر اطلاعات گفت: دشمنان می‌دانند تحریم‌ها نه تنها موجب ضعف ما نشده بلکه همواره موجب تقویت روحیه خود باوری مردم شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب روز سه شنبه در جلسه شورای تأمین استان زنجان با بیان اینکه دشمن در مقابل وحدت و انسجام مردم، مسئولان، فرهیختگان و نخبگان دچار استیصال شده است، گفت:دست دشمنان با هر توطئه‌ای برای مردم رو شده است.

وزیر اطلاعات گفت: دشمن با ایجاد جنگ جهانی رسانه‌ای قصد نا امید کردن مردم ایران نسبت به خدمات نظام را دارد ولی وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان بار دیگر تداوم بخش پیروزی‌ها شد.

وی به حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: عبور از فتنه‌ها با رهنمودهای رهبر فرزانه و حکیم و اتحاد مردمی صورت گرفته و همدلی و اقتدار نتیجه این امنیت است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمن از ابتدای انقلاب تا کنون به فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است، گفت:دشمن از دشمنی خود دست نخواهد کشید و همواره به فکر توطئه‌های جدید است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب گفت: ایران قوی با مردم قوی شکل گرفته و حضور مردم در صحنه‌های مختلف موجب تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی و خنثی سازی توطئه‌ها است.

وزیر اطلاعات گفت: اگر می خواهیم جامعه پویا و با نشاط داشته باشیم باید همه مسئولان یکصدا و متحد باشند.

بیش از ۱۲ تیم تروریستی در مدت کوتاهی دستگیر شدند

حجت‌الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب خطاب به دشمنان که قصد نزدیکی به کشورهای همسایه ما را دارند، گفت:کشور ما در موضوع امنیت و منافع ملی با جدیت با دشمنان برخورد خواهد کرد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه بیش از ۱۲ تیم تروریستی توسط سربازان گمنام در مدت کوتاهی دستگیر شده اند، گفت:ریشه این تیم‌ها که قصد خرابکاری در داخل کشور را داشتند به رژیم صهیونسیتی متصل بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین خطیب با بیان اینکه این تیم‌های تروریستی قصد داشتند با عملیات‌های مختلف انتقام شکست خود را از فتنه‌ها بگیرند، گفت:هوشیاری دستگاه‌های اطلاعاتی تمامی این فتنه‌ها را خنثی کرد.

وی همچنین به اقدامات دشمنان علیه سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: مردم و مسئولان با همدلی و اتحاد بار دیگر از سپاه پاسداران حمایت کرده و موجب دلگرمی سپاه شدند.

همه باید به دولت کمک کنیم

حجت‌الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب با بیان اینکه همه باید به به دولت کمک کنیم، گفت:باید همه تلاش‌ها به سمت افزایش اشتغال و کاسته شدن مشکلات اقتصادی باشد.

وزیر اطلاعات همچنین به ادامه سفرهای استانی دولت رییسی اشاره کرد و گفت:حضور رییس جمهور و هیات دولت در بین مردم هر استان برای کاستن مشکلات آن منطقه است که با استقبال مردمی روبرو شد.

وی به فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی مهمترین رسالت ما است.

حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در این جلسه با اشاره به حوادث اخیر، گفت: فرمایش توام با اقتدار و دور اندیشی رهبر معظم انقلاب در این خصوص نشان از توجه ویژه به جنبه‌های مختلف برای حل مشکلات می‌باشد.

محسن افشارچی استاندار زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه علاج حل خیلی از مشکلات اقتصادی در تولید است گفت: رفع موانع پیش روی تولید نتایج قابل قبولی در حوزه حل مشکلات اقتصادی خواهد داشت.

وزیر اطلاعات در ابتدای سفر خود به زنجان در مزار شهدای زنجان حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و به زیارت آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان رفت.

همچنین وزیر اطلاعات در ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان حضور یافت و به تماس مردمی پاسخ داد و دستور لازم را صادر کرد.

در پایان جلسه شورای تامین استان از خدمات مدیر کل سابق اطلاعات استان تقدیر و مدیر کل جدید اطلاعات استان زنجان معرفی شد.



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا