وزیر ورزش: در جام جهانی قطر شاهد اوج فتنه دشمنان بودیم / طرح انگلیس، خروج بازیکنان از زمین حین انجام مسابقه و پناهنده شدن آنها بود / با مدیریت وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه، مجلس، وزارت خارجه، وزارت ارشاد و وزارت ورزش، نظام با سرافرازی این مرحله را سپری کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر ورزش و جوانان گفت: در جام جهانی قطر شاهد اوج فتنه و آشوب دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بودیم، اما بار دیگر هیمنه دشمنان به خاک ذلت کشیده شد.

به گزارش «انتخاب»، حمید سجادی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه ۱۳ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس مبنی بر علت سوءمدیریت در برنامه ورزش حرفه‌ای و به طور خاص فوتبال، گفت: در جام جهانی قطر شاهد اوج فتنه و آشوب دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بودیم که تمام تلاش خود را در جنگ نرم و نیمه سخت به کار گرفتند تا از جامعه باشرف و غیور ورزش و ورزشکاران به نفع جبهه باطل سوءاستفاده کنند و در این نبرد ترکیبی و شناختی به خیال واهی خود پیروز میدان شوند.

به نوشته مهر، وی متذکر شد: نظام استکبار بر جام جهانی متمرکز شد و پیاده نظام خود را از منافقان و سلطنت طلبان و تجزیه طلبان به کشور قطر فراخواند و برای شکست نظام اسلامی در مستطیل سبز در سکوهای هواداری و حتی خارج از ورزشگاه طراحی پیچیده‌ای را برنامه ریزی کرده بودند که با تلاش فرزندان غیور این سرزمین ناکام ماند.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: طراحی پیچیده روباه پیر پناهنده شدن ورزشکاران، خروج بازیکنان از زمین بازی در حین انجام مسابقه، تلاش همه جانبه برای فروپاشی تیم ملی از درون، توطئه‌های هدفمند برای جنجال آفرینی در سکوها با هدف متوقف کردن بازی و اعزام صدها نفر از منافقان با هواپیمای اختصاصی به قطر برای سر دادن شعارهای ساختارشکنانه بود.

سجادی تاکید کرد: با وجود اینکه تمام سلطه گران از شیطان بزرگ و روباه پیر و رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای غربی با طراحی موزاییکی چند لایه‌ای در پی فتنه‌ای جهانی بودند، با اخلاص و ایمان توأم با تدبیر و مدیریت مجلس شورای اسلامی، وزارت امور خارجه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران و وزارت ورزش و جوانان بار دیگر هیمنه دشمنان به خاک ذلت کشیده شد و نظام اسلامی با پیروزی و سرافرازی این مرحله را سپری کرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر چه در زمینه فنی نتیجه دلخواه حاصل نشد، اما در میدان جوانمردی و روحیه پهلوانی پیروز شدیم. از هیئت رئیسه مجلس می‌خواهم که برای ارائه توضیحات تکمیلی و مفصل در خصوص اتفاقات جام جهانی قطر نشستی غیرعلنی تشکیل دهد.


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا